Jump to content
CvGaming

[Ban Request] [T.U] Filip och [T.U] Musse


RichardDimell
 Share

Recommended Posts

Här är ett litet klipp på [T.U] Filip och [T.U] Musse, där de hårt RDM:ar min kompis [bRC] Sebbe. Film tid 0:11




Man hör klart och tydligt att de sprayar ned honom. Inget misstag här inte, bara rent ''lack of roll play'' 

Vi förlorade en truck, (150k) + 70 diamonds... Visserligen skulle det varit rätt om de gjorde rätt för sig, men nu RDM:a dom. 


Rules:

Killing anyone without a roleplay cause.
Shooting a player without giving reasonable time to follow demands is considered RDM.



//Richard








 
Link to comment
Share on other sites

Ni spelar två och två. Vi ropar upp med händerna och du bestämmer dig för att försöka rymma. Försöker du rymma så har vi all rätt att skjuta helt enkelt. 2. Din kompis sprang in i ett hus/skjul vilket inte diamond tradern ligger i.

 

 

 

EDIT: Du kan se från första sekunden när jag ropar upp med händerna så kan du se att så länge du sitter i lastbilen så springer din kompis omkring i det där skjulet. Man ser detta genom att följa "formen"/Hexagonen" som du ser eftersom ni är i samma gang.

Link to comment
Share on other sites

"1."Sebbe rörde sig framåt och tog upp händerna, ni sköt honom när han gjort vad ni bad honom.

"2." Du påstår att ni har allt rätt att döda honom för att jag rymmer? Hur kan du veta från din synvinkel att jag rymmer då du och Musse skjuter ned Sebbe direkt efter jag låst vår truck? Det är ett hus och en truck i vägen för att du ska kunna se hur jag reagerade. Still RDM.

Link to comment
Share on other sites

"1."Sebbe rörde sig framåt och tog upp händerna, ni sköt honom när han gjort vad ni bad honom.

"2." Du påstår att ni har allt rätt att döda honom för att jag rymmer? Hur kan du veta från din synvinkel att jag rymmer då du och Musse skjuter ned Sebbe direkt efter jag låst vår truck? Det är ett hus och en truck i vägen för att du ska kunna se hur jag reagerade. Still RDM.

1, Man ser i din video att han INTE rör sig framåt eftersom man ser att hans "symbol" rör sig fram och tillbaka i det där skjulet.

2. Jag var ensam på min sida. Musse avfyrade inte ett enda skott mot din vän eftersom att han satt i ett par buskar bara ett par meter ifrån dig(vi har video på musses POV)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

After watching evidence supplied, this is a gray area.

There is no evidence from the view of the person getting shoot and the clip is to small to judge what happened to you afterwards.
 

But the incident Tu.Felip vs BRC Sebbe we can see on your video that Sebbe is moving back and forwards (not standing still or any indication on standing still).

I can not judge that situation before i see evidence from the guy getting killed or the guy shooting.

 

So this is a decline due to lack of evidence.

On the other hand, i strongly want to point out for TU and other players that you should give people more then 5 seconds before even considering shooting.

Let them shoot at you first or it will be considered a RDM.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.