Serious Sam Posted February 20, 2015 Report Share Posted February 20, 2015 Här har ni film bevis, Han trollar i athira med att knocka oss med hans vapen hela tiden. OBS! Spola till 3.30 min så börja det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Krüeger Posted February 20, 2015 Report Share Posted February 20, 2015 Använd mallen om du vill göra en ban-request så den gäller. Request Information Name: *Your in-game name* Offender-Name: *Offender's in-game name* Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serious Sam Posted February 20, 2015 Author Report Share Posted February 20, 2015 IGN: Serious Sam Offender: (G. cabochard 2015-02-20 21.00 i think Han knockade mig och min kompis flertal gånger i athira. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serious Sam Posted February 20, 2015 Author Report Share Posted February 20, 2015 (G. cabochard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serious Sam Posted February 20, 2015 Author Report Share Posted February 20, 2015 (G.B ) UTAN MELLAN RUM.... Thomas Krüeger 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted February 24, 2015 Report Share Posted February 24, 2015 Hur din post borde sett ut: Name: *STEN Serious Sam* Offender-Name: GB Capochard Date: 2015-02-24 - 21.00 Reason: Här har ni film bevis, Han trollar i athira med att knocka oss med hans vapen hela tiden. OBS! Spola till 3.30 min så börja det. Nästa gång vill jag att du gör rätt! Jag ser att han gång på gång slår ner olika personer i Athira. Ger inte dina vänner rätten att knocka honom, så sluta med det. §.5 Bannable offences Trolling Banned for 48 Hours. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts