Jump to content
CvGaming

Ban Request A.F.F Darkiller och A.F.F Thomas Krueger


Zetas
 Share

Recommended Posts

 Name: [sC] Lallish

        Offender-Name: A.F.F Darkiller och A.F.F Thomas Krueger och A.F.F När dom flyr in i Safe zone

        Date: 2015-02-21 14.40 - 2015-02-20 18-00-20.00 2015-02-21 15.00

       

Reason: Såhär ligger det till... A.F.F Darkiller åker i en zamack covered mitt på vägen vid dp11, Vi landar våran hummingbird mitt på vägen för att få honom att stanna, Istället för att svänga av vägen så kör han in i rotorn på helin och sen bara kör vidare. Man får inga SMS eller inga medelanden på teamspeak om "du kan få tillbaka dina grejer, Jag är ledsen för att jag råkade köra in i din helikopter" Utan istället så fortsätter ett stort krig. A.F.F Är en väldigt kaxig clan som alltid sitter och snackar skit och leker kaxiga, Jag har blivit EXTREMT trött på detta eftersom det inte ger en skön spelupplevelse.

 

Reason 2: Under en Ban Request som en annan A.F.F Medlem lagt upp, Så sägs det att hans heli bara sprängdes helt "spontant" och hans kompis skriver i group channel "Försök få tillbaka grejerna av admins så försöker jag att plocka upp dina grejer" Så det Thomas försöker säga är att "Men Härdin jag tar dina grejer och sen så kan vi dupa din grejer så får du 2 sets av vad du hade"

 

Reason 3: A.F.F Efter mycket om och men har vi krigat i ungefär 10 minuter efter en hemmet som var A.F.F's Vi följer efter dom med en orca och dom väljer att fly in i safe zone. i reglerna står det "you may not use safe zone as an escape zone" Och det var exakt det dom gjorde eftersom att vi följde efter dom...

 

Video till scenario 1:

 

Foto till scenario 2: http://prntscr.com/67o8gk

 

Video till scenario 3: 

Link to comment
Share on other sites

Scenario 1: Har du film på att AFF anfallit er innan de drar in i safe-zone? För oskyldiga har rätt att fly in i safe-zone om de blir attackerade.

Scenario 2: Ren och skär tolknings-idioti från din sida, jag skrev ett svar på den printen i min egna ban-request och meningen var inte att skaffa två set av hans grejor utan att han skulle vara beredd att ha videon för att få tillbaks vad han förlorat så skulle jag se om jag hittade hans kropp först vilket skulle göra att han inte behövde det.

Scenario 3: Ni landar på vägen framför Zamaken i en riktigt klantig stil och blir påkörda på vägen för att Zamaken fortsätter sin rutt och så ropar ni VDM. Tragisk anklagelse.

Link to comment
Share on other sites

Man ser i videon att jag kör över på andra körfältet och försökte undvika att köra rakt in i eran helikopter, sen att jag inte svängde tillräckligt och råkade köra in i din rotor är lite ert egna fel som ni landar precis framför mig.  Alltså om det nu kommer en helikopter som landar precis framför en, svänger man knappast av vägen och riskera att man kör in i något så man dör. Man vill ju inte riskera sitt liv och sin truck bara för att någon är dum nog att landa en helikopter precis framför en.

 

Men om man inte gillar någon så är det då bara att landa en helikopter precis framför personen, och om han/hon råkar köra in helikoptern så att den sprängs och man dör är det ju den andra personen fel som inte väljer att köra av vägen. Men det låter väl logiskt...?

Link to comment
Share on other sites

Man ser i videon att jag kör över på andra körfältet och försökte undvika att köra rakt in i eran helikopter, sen att jag inte svängde tillräckligt och råkade köra in i din rotor är lite ert egna fel som ni landar precis framför mig.  Alltså om det nu kommer en helikopter som landar precis framför en, svänger man knappast av vägen och riskera att man kör in i något så man dör. Man vill ju inte riskera sitt liv och sin truck bara för att någon är dum nog att landa en helikopter precis framför en.

 

Men om man inte gillar någon så är det då bara att landa en helikopter precis framför personen, och om han/hon råkar köra in helikoptern så att den sprängs och man dör är det ju den andra personen fel som inte väljer att köra av vägen. Men det låter väl logiskt...?

Link to comment
Share on other sites

Declined.

Evidence supplied is not enough.

I dont see anything wrong in any of the scenarios.

 

The safezone: The video evidence is to short to show if they are just driving past, staying or switching vehicles. Also i see no conversation happening to check if that was the case.

 

The Helicopter suicide run: If you fly like you where doing in the video, you have yourself to blame :P (you can even hear your mates scream in fear).

Nice landing tho, but you took the risk. Remember that doing robbery's like that will most cases be considered lack of RP unless the situation started on the ground somewhere earlier.

 

Im looking activity on duping and i take that very serious. And we take abusing our admin support just as serious if not worse.

I will properly investigate this and if i find any anomolies (from previous backups up to today, so whatever you have done, its in my historylogs) on AFF's houses, action will be taken. Same goes for SC (as im the judge here i check both sides).

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.