Jump to content
CvGaming

[Ban Request] T.U Takó


lil-bosse
 Share

Recommended Posts

My name: [sTEN] Cad Philae
Offender-Name: [T.U] Takó
Date: 2015-02-28-<00:30 (ish)>

Reason: Ja, jag var med mitt gäng och skulle Processa:a Marijuana och så körde jag sönder min truck vid process-huset så jag satte mig och repairade. Under repairen hör jag en röst som säger "Upp med händerna", samma sekund dör min gängmedlem (rp-fusk). Jag gör några tappra försök att ta upp händerna mitt i min repair men misslyckas. Rätt var det var så sköt Takó mig till döds. Jag anser att detta är RP-Fusk och att man i min video kan se att dem inte följer Robbing-regel 1, citerar:  When you're about to rob someone, you have to give the victim a choice (If the victim fails to comply only then is lethal action allowed). 
Som man ser i videon så gjorde dem det inte tydligt att jag hade ett "choice" mellan att ta upp händerna eller dö, bara att ta upp händerna. 
jag satt tydligt fast i en repair load (Som syntes).

Dem bryter även mot regeln: 

  • Voice over in direct chat MUST be in english during a robbery if you are not familiar with the person.

Videon: 



Observera att i samma sekund man hör T.U Krusty säga upp med händerna så ser man "[sTEN Alfred was killed by [T.U] Krusty" i chatten i nedre vänstra hörnet.

 
Link to comment
Share on other sites

  •  When you're about to rob someone, you have to give the victim a choice (If the victim fails to comply only then is lethal action allowed)

     

  • Voice over in direct chat MUST be in english during a robbery if you are not familiar with the person.

     

  • Killing anyone without a roleplay cause

 

Jag kommer acceptera den här banrequesten, punkterna ovanför har inte följts av [T.U] Takó.

 

 

  • Shooting a player without giving reasonable time to follow demands is considered RDM.

[T.U] Krusty följde inte punkten ovanför därutav kommer han också att få en avstängning.

 

Både [T.U] Takó och [T.U] Krusty kommer att få en två dagars avstängning. 

 

ACCEPTED

 

/RASMUS

F

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.