Jump to content
CvGaming

Ban request SCRUB-club


kungen
 Share

Recommended Posts

 Request Information

        Name: [Cv-D] [boss] A.Capone

        Offender-Name: [sC] SCRUB-club

        Date: 2015-03-07 - 00:00 (någon gång under natten)

        Reason: Springer upp till Bandit för att panga lite som man ska göra. Får möte av en Hummingbird, vilket var ganska smart av SCRUB-club som tog över Bandit, det som inte var så smart var att SCRUB-club sitter 8 personer med samma tag, samt en 9:e spelare som spelar utan tag självklart för annars skulle det vara mot "server-regler" men i själva verket så spelade han ändå med SCRUB-club fast utan tag.. eftersom han åkte runt, runt i cirklar och scouta vart alla vi var och sedan satt i TS med hela SCRUB-club.

 

Detta märkte jag även tidigare under dagen då dom satt 9 personer med samma tag, vilket jag såg som ett kanske misstag och uppmärksamma dom om detta så dom förklarade sig att det var "ett missförstånd"

 

Men att försöka lura server-reglerna genom att ta bort gäng taggen och sedan spela tillsammans tycker jag är emot server-reglerna

 

Dom reglerna dom har brutit som jag ser det som är följande:

 

1. Gangs
  • A gang can at max have 8 members online at the same time. (Eftersom dom spelar 9 personer tillsammans)
     
  • A gang must share the same tag:    (Eftersom dom är samma gäng men en kör utan tag)

 

 

Bevisen:

 

En bild som visar snabbt i telefonboken när dom spelade 9 spelare, men en loggade ut direkt efter jag uppmärksamma detta som var "ett missförstånd" https://anonfiles.com/file/171b47319a4953a1ad6e9cdcb7e6b56e

 

En bild som visar Stefan.Ö i helikoptern som snurrar runt utanför Bandit samt deras Teamspeak när han sitter tillsammans med dom. https://anonfiles.com/file/fa1788131a8a5fae88fd4103afe5c038

 

En video som visar när Stefan.Ö snurrar runt med sin helikopter vid Bandit samt sitter i deras Teamspeak samt pausat i klippet när dom är 8 personer (9 med Stefan.Ö) i telefonkatalogen https://vid.me/OOjG

 

Om något är konstigt formulerat eller liknande så finns jag alltid på TS eller skriv här.

 

Puss och Kram/ The One And Only Kungen

Link to comment
Share on other sites

Såhär är det! Stefan ville lira på cvgaming, Så han sa "Okej jag går ut och byter tag och lämnar" Så han lämnade clanen och sedan loggade han ut, Men sedan så kommer han in igen utan tag, Och trollar runt i kavala. Sedan så hade han tagit en polis helikopter och åkte mot bandit, Medans allt detta hände så var vi mitt uppe i ett krig i Bandit. Så stefan kommer till bandit i en helikopter och åker runt och trollar med ljudet mutat i teamspeak. Så att när han lämnade servern måste han blivit "auto-invitead" på nått j**la vänster, sedan efter en stund unmutear han teamspeak och börjar snacka om något helt spontant.

 

Stefan.Ö Är i alla fall ute ur SC pågrund av vissa anledningar och detta var en av dessa anledningar... Men det jag försöker säga är att han var en vanlig civil som satt i våran teamspeak och snackade goja, Bara det att när han lämnade servern efter att han lämnat så måste det buggat så att han kom in i clanen igen.

 

Mvh //SC Lallish

Link to comment
Share on other sites

I was online at this moment so i know what happened.

I asked stefan to leave the area and he did. They also was online 8+ for a very short period of time.

 

There was no fuss about it and they complied.

Also, they have resolved this internally by releaving Stefan of his dutys, for good.

(i have also had a conversation with remaining TU on teamspeak).

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.