Jump to content
CvGaming

APD-CAD G.Jayleno eller hans partner som kör bilen vet inte


kroxor
 Share

Recommended Posts

        Name: Cv-D Kroxor

        Offender-Name: APD-CAD G.Jayleno  APD V.Dubrovka

        Date: 2015-03-14 - 20:10

        Reason:Driving over/ramming someone is never allowed under any circumstances (VDM)

        och fast dem vet om att dem gjorde det så tar dem fast mig och sätter mig i fängelse

 

 

 

      

Link to comment
Share on other sites

Desync synd bara att jag inte visste att du krocka pga de där för då kunde jag ha sparat våran pov. 

Skulle du ha sagt "Off rp: Jag behöver prata" så kunde vi ha löst det vädligt fort men istället valde du att fortsätta spela på som inget hade hänt.

Link to comment
Share on other sites

jag sa klart och tydligt att ni vdm'a mig och ni brydde inte er så då sa jag att jag kommer skicka den här vdm banrequesten så skyll inte på andra ni sket i vad jag sa

Link to comment
Share on other sites

Om du hade rpat vidare och betalat en ticket på 100k och visat mig denna videon efteråt hade jag utan problem betalat tillbaka pengarna men istället gör du en ban req.

Link to comment
Share on other sites

jag förklara klart och tydligt i bilen att ni vdm'a mig och att jag kommer lägga upp en banrequest (och ni skiter i det) varför ska jag behöva betala en ticket på 100 000 när ni har brytit mot reglerna och varför kunde ni inte bara säga jaha förlåt och släppa mig..utan iställa tar mig till polisstation och ge mig en böter som jag uppenbarligen inte kommer betala och sen skicka mig i fängelse...men ne ni kommer här och gråter iställe!! det här är vad som är fel på polisen på altis allt ni gör är för fan att grina!! jag gör det bara en banrequest när någon har gjort något som är fel vilket ni i det här fallet har (anser jag/upp till en admin) men om då admin tycker att ni gjorde rätt så kan ju jag också göra så i framtiden och [N.L.A] Dimitri det finns klara och tydliga regler om att du inte ska lägga dig i om du inte är inblandad som en nla ska du veta detta

Link to comment
Share on other sites

Som sagt du sa det i bilen istället för att säga det direkt efter det hade hänt så de hade varit lite mer trovärdigt, när du säger det efter du försökt fly låter det mer som ett dåligt försök att bli släppt

Link to comment
Share on other sites

om jag sagt vänta när ni kom tillbaka vad tror du skulle ha hänt...jo ni hade skjutit mig och satt mig i bilen och jag hade inte kunnat säga något förän jag satt i bilen oavsätt vad jag hade gjort

Link to comment
Share on other sites

Jag ser inget konstigt alls här.
Och efter jag sett konversationsloggar så är detta inte en VDM.

Du dog inte när dom körde på dig och det var en solklar desync.

 

Vore ju bättre om ni kunde komma överens, det är ett spel i slutändan.

Dubv har ju tillomed nämnt refound i tråden.

 

Låser denna och flyttar den till declined.

 

Däremot om man desynkar och sådanthär händer så skall man ju kanske vara vuxen nog att kunna be om ursäkt och lösa det snabbt på plats istället för utdragna konversationer som måste gå genom flera admins. Detta är något som ni kunde löst smidigt på plats genom att ha en konversation.

Polisen fullföljer sitt arbete (dom får alla möjliga bortförklaringar). Så det är naturligt att man uppsöker dom i efterhand när man renderat bevisen och för en dialog med dem.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.