Jump to content
CvGaming

Ban Requst [K.V.A] Kavleborg


NorreN
 Share

Recommended Posts

Name: [A.P.D] A. NorreN

 

Offender-Name: [K.V.A] Kavleborg

 

Date: 2015-03-24  - 20:00 - 20:20

 

Reason: Vi ser folk lyfta från Kavla CP och går in för att kolla läget, Ser en vid namn Eric och går fram och pratar med honom. Försöker prata med han och får då höra av min kollega att det är en beväpnad man huset brevid. Tar och kollar dit och ser en vid namn " [K.V.A] Kavleborg" komma fram och skjuter mig rakt i huvudet utan att säga ett enda ord.

 

 

Bevis: High light från streamen

 

http://www.twitch.tv/norrenstv/c/6390377

 

 

Pratade i efterhand med personen, visade klippet och han vägrade att erkänna att det var en RDM och försökte att prata ut sig ur sitsen, senare när jag kontaktar admin " Rasmus" så lämnar personen TS.

 

Som man ser i klippet är det en solklar RDM.

Link to comment
Share on other sites

Hello.

If its new people it can be hard sometimes to understand the situations, but you tried to talk to him and solve the issue.

Anyhow, as you mention he left in a hurry as soon as he had to answer for this so he clearly did this on purpose.

 

He is now banned for 3 days RDM (random death match) and lack of roleplay (there was none).

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.