Barre Posted March 25, 2015 Report Share Posted March 25, 2015 Ursäkta ljudet ;( Link to comment Share on other sites More sharing options...
A. Mahone Posted March 25, 2015 Report Share Posted March 25, 2015 Ja, hehe. Jag tror jag kan ha en version där man hör vad som sägs. I alla fall, bakgrunden är kortfattat såhär: D. Nicos fru Inga-Lillll tog kontakt med sjukvården pga vissa smärtor (det är oklart hur detta gick till). Hon fick diagnosen påssjuka av mig och behövde läggas in. Dock var alla sjukhusplatser upptagna så behandlingen flyttades hem till min lyxiga kåk där Nicos fru legat lite för länge. VisionPie, Mr GW, Harry and 6 others 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
A. Mahone Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Stackars Inga-Lill, mitt perspektiv med mer hörbart ljud. Ok, det är sent och mest larv, men kanske lite kul. VisionPie and V1RRE 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoDicken Posted April 2, 2015 Report Share Posted April 2, 2015 Ge Fan i min inga-lill:) V1RRE 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now