V1RRE Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Datum: 2015-03-26 20:00 Vilka får vara med ?: Alla får vara med! men tänktes mest för nya spelare som behöver pengarna Kategori: Allt möjligt ! kommer vara frågor om ingame och utanför spelet. Vad vinner jag ?! : Ändrat, 100k per rätt svar ! Hur deltar jag ?! : Det är enkelt! ungefär en kvart innan eventet kommer jag (Thorsten) stå i Kavala Square market, det ända ni behöver göra för att bli registrerade är att skicka över 1$ till mig och sedan sätta er med "Ä" knappen, framför mig. Kvällens programledare? : [A.P.D] V. Thorsten Hur går det till? : Det går till så att jag ställer frågor och den som skriver i direct chatten först får svara, jag kommer säga olika ord som ni ska skriva i direct för varje fråga. Lycka till ! Det kommer vara nolltolerans emot trolls & folk som stör, de blir tazade och flyttade från platsen! Peter Marple, Thomas Krüeger, Okkakar and 7 others 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Krüeger Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Anmäler mig frivillig som ordningsvakt V1RRE 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Är jag välkommen med erat ord om att ni inte skjuter/jailar/antastar mig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Krüeger Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Kommer du dit för eventet så kan vi väl se över det Link to comment Share on other sites More sharing options...
G. Kasper Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Är jag välkommen med erat ord om att ni inte skjuter/jailar/antastar mig? Tänk om vi vill gör de då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted March 26, 2015 Author Report Share Posted March 26, 2015 Är jag välkommen med erat ord om att ni inte skjuter/jailar/antastar mig? Skjuter och jail biten kan vi nog skippa den här gången... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 sjukt kul event thorsten, måste göras om! VisionPie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted March 26, 2015 Author Report Share Posted March 26, 2015 Tack till de som deltog( de som skötte sig iaf ), tyvär uppstod det lite trolls men de togs hand om.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
A. Mahone Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Kul, men jag skulle vilja ha längre varsel. Sen hade jag ju vunnit det mesta antar jag. Folk visste ju inte ens att Altis ligger i Grekland, och att namnet är ändrat från det riktiga, Limnos eller vad sjutton ön heter. *Självgod* kungen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted March 27, 2015 Author Report Share Posted March 27, 2015 Mahone du får vara med o delta som co host, mina frågor räckte inte så långt tyvärr, o inte pengarna heller haha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
A. Mahone Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 Mahone du får vara med o delta som co host, mina frågor räckte inte så långt tyvärr, o inte pengarna heller haha! Jag ska vara med som deltagare! Tänker kamma hem allt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now