Pholion Posted April 4, 2015 Report Share Posted April 4, 2015 [N.W.A] Pholion ID:76561198073206193 Hej, det är så att jag verkade bli bannad för några otillåtna items som jag hade. Jag vet inte så mycket om det men jag har sett att jag hade en offroad i garage och den var militär färgad så det kanske är därför. Men som sagt så har jag ingen aning om den och trodde att det bara var ett bug. Sen hade jag en pistol vid namn p07 med silience, den hade jag nog tagit upp från någon annan spelare eller så spawnade jag med den men snälla jag vet inte varför jag har de sakerna och trodde att det vara bara en bug som färgade om bilen o.s.v. Hoppas man kan få ett svar för bannen ^^ (Fick 5 min ban först och sedan PERM ban Så här såg bilen http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20140622120926/gsnaltislife/images/7/73/RebelOffroad.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Posted April 4, 2015 Report Share Posted April 4, 2015 Det var jag som la in fel bil i ditt garage efter eventet vi hade igår, jag ser till så att din ban plockas bort direkt! Jag ber om ursäkt då det var mitt misstag. //Rasmus Zacharias, Goatis and Thomas Krüeger 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts