Jump to content
CvGaming

Ban appeal [Fiddy Cent]


fiddy
 Share

Recommended Posts

Name: [N.W.A] Fiddy Cent

Date: 2015-04-08

Reason:

Tjenare! 

 

Blev bannad för duping här på morgonen och så jag fattade inte riktigt varför så kollade jag forumet och såg en ban request på mig för duping? 

Och jag hade ju då ingen aning eller en tänkte på att man kunde bli bannad för duping i så små marginaler då det bara handlade om en ansiktsmask så nu sitter jag här och skriver den här disputen och ångrar verklingen det här beslutet och tycker verkligen att det är surt att vara bannad från favorit servern osv. 

Men ja som sagt, jag visste inte att man kunde bli bannad för duping i så små marginaler då det inte handlade om något stort item/stora pengar i spelet. 

Men ja jag förstår er såhär på efterhand att jag verkligen har gjort fel och att duping av alla sorter är väldigt allvarligt men vill också säga att jag inte har gjort det nångång innan och kommer aldrig göra det igen nu när jag vet hur allvarligt det ses.

 

Om ni inte tar bort bannen på mig så kan ni väl ta bort den på [N.W.A] Vincent då han inte gjorde någonting som hade med dupingen att göra.

Link to comment
Share on other sites

Hello.

To start of with: In the evidence supplied it looked like you and vincent where up-to-no-good in Athira, starting to make trouble in the neighborhood.

So i took you both for 10 days as it clearly looked like you both where knowingly into this (confirmed that you where atleast in your post above).

Personally i would ban permanent for any sort of duping that isnt resolved, even if its bugg or not. Its simple to remove an item by storing them in car and then store the car.
Any and all duped items are messing up the server economy and circulation, even if its just a minor item it soon ends up being loads of money (we have almost 20k unique players).

So 10 days atm, i might change the ban for you and Vincent to 3 days and remove your current gear/items to balance it all out. We will see which one i go for (ill update this thread if i change it).

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.