HardmanCummings Posted April 9, 2015 Report Share Posted April 9, 2015 Okej, är ingen master editor, så lev med det. People owned! Imlay <- sucks at racing BOYA! Ludwig, G. Kasper, Thomas Krüeger and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isak Härdin Posted April 10, 2015 Report Share Posted April 10, 2015 Beviset på att poliserna är bästa förarna eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imlay Posted April 10, 2015 Report Share Posted April 10, 2015 Asså? jag hade ju vunnit men era bilar har ju lite mer hästkrafter än mig kärra.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HardmanCummings Posted April 10, 2015 Author Report Share Posted April 10, 2015 Asså? jag hade ju vunnit men era bilar har ju lite mer hästkrafter än mig kärra.. Nu börjas det..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Krüeger Posted April 10, 2015 Report Share Posted April 10, 2015 Asså? jag hade ju vunnit men era bilar har ju lite mer hästkrafter än mig kärra.. Tror du att vi har fifflat med våra bilar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now