Jump to content
CvGaming

ÄNTLIGEN 4.0 tack Admins!


kungen
 Share

Recommended Posts

ÄNTLIGEN!!! släpptes 4.0 som vi alla har väntat på.

 

Vet inte vad ni tycker men det är sjukt kul med nya saker samt att saker har flyttats runt för att upptäcka nya RP-scenarion etc.

 

Perfekt med ett eget litet ställe där folk kan få skjuta av sig och kriga samt ställen där man kan använda sina jaktkunskaper ;)

 

Vad jag tycker är extremt tråkigt är all j**la negativ respons (ursäkta uttrycket) men blir totalt lack att det första som händer när man kommer in på servern är hur folk klagar på saker och ting och att allt är så kaos och att nu är servern extremt dålig och att detta var sämsta uppdaten osv. Men då förstår jag inte riktigt vad vi vill ha ? Varför ville vi ens ha 4.0 då ? Varför var vi så hypeade om 4.0 ? Vi visste ju att det skulle bli förändring och att det skulle komma nya saker samt att vissa kanske försvinner. Jag vet inte vad ni tycker men jag älskar att det är lite nytt nu så det blir lite annat att göra och nya saker att upptäcka, jag vill inte vara kvar i det gamla för där har jag gjort det mesta ser inte nöjet med att vi skulle ha kvar det som det var förut när man kan göra nya saker ?

 

Sen att folk blir som 5 år när dom ser att vissa saker kanske inte fungerar att vissa saker inte finns eller annat.. Vad tror ni egentligen ? Tror ni att det är några robottar som har kodat ett felfritt 4.0 ? Det är helt vanliga människor precis som vi som har spenderat så extremt många timmar av sin fritid för att VI spelare ska ha roligt, tänk er själva att slösa så mycket tid, sedan när allt är klart så är det enda man får en smäll om hur dåligt allt är... Varför det är buggar samt vissa saker inte fungerar är inte deras fel utan jag tror mest på att det är vårat fel, med all den press som har varit om "när släpps 4.0" "släpps inte 4.0 snart" och det tjatet som admins får höra varje dag av oss..

 

Diskutera gärna vad som är det dåliga i det hela för jag förstår verkligen inte.

 

Så vad har vi ? ett misstag från admins ? en förstörd server ?

 

Jag tycker vi har ett stort framsteg från admins och en väldigt förbättrad server, sen att det är lite småfix kvar är pga av vårat tjat att släppa 4.0 hela tiden, och nu måste vi hjälpas åt för att fixa alla dom där "småfix" som behövs, för att det är ju vi som spelare som ska trivas och Admins ger oss det vi vill ha så gott det går.

 

Så tänk på istället när ni hittar saker ni inte gillar, istället för att skapa världens liv om det att hela servern är sämst, ge en suggestion till admin ang det att skulle vara bra om detta kunde fixat, eftersom det är trots allt en community detta och för att göra spelupplevelsen och humöret bäst så måste vi hjälpas åt för att fixa det. Då hjälper det inte att vi visar hat mot alla admins som kämpat för att få detta att funka, skulle jag personligen vara admin så skulle jag försvinna direkt när jag skulle få så mycket negativ respons.

 

Så tack så extremt mycket för en så sjukt grym 4.0 och så sjukt grymt kämpat med all jobb som ni lagt ner på detta. Detta har ni gjort så sjukt bra, och detta kommer öka min spelupplevelse många gånger om. Nu har ni gjort allt det svåra jobbet och nu är det resten av oss spelare från Cv-Gaming som ska hjälpas åt för att hitta buggar eller annat småfix som behövs fixat för att få allt att gå i topptrimm!

 

Tycker det är så extremt bra jobbat av alla admins som har jobbat så många timmar på sin fritid med detta och i mina ögon har ni lyckats väldigt bra med allt ni har gjort.


 

Stavfel eller annat skyller jag på att klockan är 04:30, jag är trött och sängen ser lite för skön ut denna natt..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.