Goliat Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 Jag vill tacka Bartowski, Putin, Veross och Murdock för en fantastisk insats! Jag vill härmed rapportera att skurken "Bashkim" har blivit omhändertagen. Än en gång är vår ö säkrare och invånarna här på Altis ser att det lönar sig inte med brott. Bra jobbat! Eurozze, Rarre, Thomas Krüeger and 5 others 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kungen Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 Hahahaha! Som jag sa, en vacker dag så kommer jag komma ut och då blir det ombytta roller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 Hahahaha! Som jag sa, en vacker dag så kommer jag komma ut och då blir det ombytta roller synd att det blev livstids fängelse då NicoDicken and ARRE 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
G. Kasper Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 Där kan han sitta! NicoDicken 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now