Jump to content
CvGaming

[BAN REQUEST] * [A.P.D] D. Goliat


V1RRE
 Share

Recommended Posts

Request Information

        Name: [Rook United] Wirre & Fjanten

        Offender-Name[A.P.D] D. Goliat

        Date: 2015-04-26 runt 16:00

 

        Reason: VDM.. We spoke in Teamspeak where he confessed that he ran me over with purpose and the intention of running me over to his advantage.

 

 

§.4 Random DeathMatch (RDM / VDM)

  • Driving over/ramming someone is never allowed under any circumstances (VDM) 

 

§.5 Bannable offences

  • RDM + VDM

 

proof: https://www.youtube.com/watch?v=qL5LC6jM-Cg&feature=youtu.be

 

7947aee9c6ad7bbaf563ac0a9aeea2a2.jpg

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jag har inte gjort någon RDM på dig, om du läser min ban request på dig så använde jag VDM på dig medvetet endast för att kunna fortsätta RP situationen ifrån där den skulle ha varit (du sitter restrainad i huntern) och att du "abusar" game mechanics för din egen vinning för att kunna ta min hunter, vilket är mycket off-rp. Jag vill på ett säkert sätt omhänderta dig och fortsätta ifrån RP situationen. Jag vet att det inte är okej att göra VDM men jag ska inte ens vara i denna situation om det inte vore för dig. Jag ansåg att detta var helt enkelt det lättaste sättet att lösa situationen. Men sen att du skjuter mig vet jag inte varför. Du tar min hunter på grund av brist på RP + abuse of game mehanics + att din kollega lyckas hoppa ur min hunter när han är restrainad så jag råkar köra över honom. Det är mycket ni gör som är fel.

 

Det spelar ingen roll hur jag gör, om jag låter dig gå gör jag fel, och nu när jag körde på dig blev det fel men under denna situation när jag körde över dig så var det mycket off-rp och det var den enda anledning att jag gjorde som jag gjorde. 

 

Ditt mycket off-rp agerande och fula spelsätt ledde situationen till detta. 

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Denna request är Declined pga att personen har brytit mot game-mechanics.

Polisen försöker återskapa RP scenariot med dom medel dom har och tyvärr blir det såhär.

Om du slutar bugga/avbryta rp osv (t.ex att börja kriga när restrain släpper fortare än intended eller liknande).

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.