Jump to content
CvGaming

[Ban Request] [L.Z] Alvaréz


fiddy
 Share

Recommended Posts

       Request Information

        Name: [T.U] Holmish

        Offender-Name: [L.Z] Alvarez

        Date: 2015-04-26 - <runt 20.00>

        Reason: Me and my gang was pushing forward to the diamond trader at the pyrgos bridge cause we found out there was a war between SC and NLA so we want to go in and try to get some kills and we engaged on SC and they killed MCgarret so we had KOS on them so i was pushing forward into the cargo tower and i saaw a guy crawling around down at the shore but i wasnt sure who it was and i tried to get a tag but i didnt get one and then he started shooting at me so i assumed it was SC since it was the only one we had KOS on so i started shooting and then he hit me in the head and i died and i saw it was [L.Z] Alvaréz who had killed me so in my perspective it was an RDM since they hadnt engaged on us so they didnt have kill on sight on me but he killed me either way.

Here is a video of the shooting: 

Link to comment
Share on other sites

Som du själv säger ni visste om att det var krig, SC hade blivit dödade vid den här tiden, kriget hade alltså hållit på länge. Jag hade en Ifrit framför mig, vattnet bakom mig. Enda sättet jag kunde dött på var från cargo tower. Jag ser bara ditt huvud. När vi kom in i kriget innan ni kom, så hoppade en av LZ ut och blev dödat direkt utan varning. Vi visste om att det var warzone, vi började inte lipa för det. Ser inga fel på detta. Jag var i ett stressat läge, tvekar då inte att skjuta allt innan jag dör. Du kunde lika gärna varit en N.L.A och då hade jag inte haft många hundra delar kvar i livet.

Link to comment
Share on other sites

Dock så måste man engagea vilket du inte gjorde, du kollade inte ens tag som du säger du skött bara för du "trodde" att det var N.L.A men om det skulle va så så kan man ju döda vilken person som helst som man ser utanför safe zone o säga oj jag trodde det va dom andra som vi hade KOS på.

Link to comment
Share on other sites

Men vad ska jag göra? Ska jag chansa på att det inte är NLA, det är väldigt svårt att få tag för att man bara ser ditt huvud. 

Om det hade varit NLA hade jag dött, eftersom att jag låg helt öppet där ifrån och en Ifrit framför mig, så fanns det ingen annan utväg.

Link to comment
Share on other sites

Men efter som att du såg att det inte var NLA när jag dog så borde du ju åtminstone gå med på att refunda allt jag hade på mig med tanke på att du inte hade någon rätt alls att döda mig i det tillfället.

Link to comment
Share on other sites

Men vad ska jag göra? Ska jag chansa på att det inte är NLA, det är väldigt svårt att få tag för att man bara ser ditt huvud.

Om det hade varit NLA hade jag dött, eftersom att jag låg helt öppet där ifrån och en Ifrit framför mig, så fanns det ingen annan utväg.

Om vi hade varit N.L.A så hade du varit död innan du såg oss.
Link to comment
Share on other sites

Denna tråd är ju ganska ny. Så jag låter den ligga lite så det sjunker in vad som sagts ovan. Låser även tråden för att alla parter har sagt sitt.

(har dock ej hunnit kolla igenom den än så tar det när jag har lite mer tid)

Link to comment
Share on other sites

Going to a warzone in your underwear and rook.... then running into the water after you shoot the guy on the cargotower.

Well Well Well.

Alvarez, i would like you to repay the lost gear for T.U Holmish to avoid a RDM ban.

Ppl might think you are a new ATV-riding CIV out exploring, its all about representation and situation awareness.

 

In the future, if you are going into a war or large scale battle, bring a more fitting mindset and gear.

(same warning goes for anyone arriving to a battle that includes NLA/COPS + 2-3 gangs naked or only with a rook).

 

 

Remember, its ONLY a hotzone if its confirmed in sidechat by the involving parties (NLA or COPS need to be in the fight for it to be considered a hotzone together with atleast 2 other major gangs).

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.