blueman Posted April 30, 2015 Report Share Posted April 30, 2015 Name: Blueman Offender-Name: Benny Doffman Date: 2015-04-29- 21:40 Reason: Medic Fude kom och ressade mig efter det att min helikopter exploderat vid landning på taket till Kavala sjukhus! Benny Doffman körde med bil in i Medic Fudes Helikopter med flit så att den gick först gick sönder. Han erkänner sitt tilltag i filmen. Senare flippade han in bilen i helikoptern trots att vi beordrade honom att låta bli och vänta tills Fude lagat och flyttat på den. Det hela slutar i att helin exploderar och att Fude dör. Hoffman passar även på att lota fude. Utöver det nämnda vräker han ur sig en massa fula ord och talar illa om medickåren. https://youtu.be/y2Zg9eAT8_w Dubrovka and Thomas Krüeger 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy Bones Posted April 30, 2015 Report Share Posted April 30, 2015 Blueman jag kan tillägga detta "ebony girlz" som deras gäng heter de håller bara på trollar och säger nedsättande ord på folk så du är inte den första som blivit utsatt. Om admin ghostspeccar dessa en dag kommer de förstå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hitem Posted May 5, 2015 Report Share Posted May 5, 2015 Thanks. This person have been banned for 3 days for VDM/Trolling and just bad behavior. Incase you meet them again, save the recordings. If they get banned again they risk the double amount of time, then a permanent ban incase they are bad influence overall! Cheers blueman 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts