Jump to content
CvGaming

Revolver And Leon. banned.


Revolver
 Share

Recommended Posts

Jag och Leon hade en good time vi gjorde weed och sen kom den här otroligt dåliga polisen och lyckades få oss bannade för något vi inte gjort. :o

 

Vi blev bannade nyss en dag.

 

Otroligt nog var han desutom en löjtnad i poliskåren som fick oss bannade. <_<

 

Efter det som hände så gick jag både jag och leon in i teamspeak och diskuterade detta med poliserna vi förklarade oss och alla var överens sedan hoppade vi tillbacka in i spelet igen.

 

 

 

Nuvarande bann gäller på:

Revolver och Leon.

 

Bedöm själva.

 

Här är beviset.

Link to comment
Share on other sites

Leon

 

Tjenare grabbar!

 

Vi har pratat på teamspeak och vill tacka för att ni har förståelse. Grundtanken var att skrämma er, inte att skita i RP biten. Vi har lagt upp en video och tanken med att skjuta på er helikopter var att skrämma iväg er, inte att döda er, men ni valde att stanna kvar vilket ingen person tror jag hade gjort om man värdesätter sitt liv och sina kamraters liv :)

 

Så om ni tittar på vår video kommer ni förstå hur mycket panik vi fick när vi satt fast i hörnet med en helikopter ovanför som inte bryr sig över skott och med 2 zamack fulla med marijuana där man på altislife.co.uk fick sina fordon scrappade om det var droger i dem. 

 

Vi tackar för att ni tar er tiden att prata med folk och har förståelse! Syns ingame!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.