Jump to content
CvGaming

Ban Request *[T.U] Brinken*


Zetas
 Share

Recommended Posts

Name: *[A.P.D] B. Zetas*

        Offender-Name: *[T.U] Brinken*

        Date: 2015-05-16 - <19:50>

        Reason: Lack of roleplay/RDM

 

"Let me get this straight" Jag orkar inte mer, APD har fight mot ratz efter att ratz väljer att engagea oss. Då landar också T.U med en helikopter och springer mot folks kroppar och börjar att loota, Efter T.U har lootat så står någon och rånar några civila och då springer jag ditåt och kollar vad som händer och om det möjligtvis skulle kunna vara ratz. Och då blir jag rånad och då väljer jag ju såklart att ge upp, Men ändå så blir jag skjuten...

 

 

 

 

Detta är hans respons!

 

QAvseNZ.png

 

PIOyXA1.png ?

Link to comment
Share on other sites

Jag var inte med i fighten från början men när jag gick med så blev jag informerad att ni hade sprungit runt nakna för att loota, och sedan klätt av er för att  kunna fortsätta loota. Det är sånt här beteende Hitem försöker förebygga. Gringo och Brinken springer runt och lootar och Arre lastar, jag tycker ni ska bli bannade allihop för sånt där beteende hör inte hemma på denna server.

 

Om det är du som utför ett rån så är det ditt ansvar att ha koll på vad personen gör.

 

Åter igen, FUL STIL.

Link to comment
Share on other sites

Såhär såg det ut från mitt perspektiv, För mig så vandrade du runt bland buskarna och jag fick inget svar från att du skulle ge upp eller ta upp händerna och eftersom att jag såg rörelse i busken så försvarade jag bara mig själv. Jag tycker att vi låter admin ta hand om resten.

Link to comment
Share on other sites

Zetas gjorde som han blev tillsagd, allt ansvar i denna situation bör ligga på rånaren.

 

Som tillägg tycker jag att ultimatum skippas allt för ofta, det är en server-regel att man måste ge ett alternativ. Alla gånger man skriker "upp med händerna" bör följas upp av "annars så skjuter jag" eller "annars ..nånting..".

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.