Jump to content
CvGaming

Ban request NLA hardman


Xete
 Share

Recommended Posts

 Request Information

        Name: *[uSBC] Anton*

        Offender-Name: * [NLA] Hardman* (va några till jag inte vet vilka det va)

        Date: 2015-05-20 - <Runt 01:20 (tror jag)>

        Reason: Har ingen video på det här men det som hände va var att jag och 2 andra USBC medlemmar va ute och jaga sköldpaddoroch såg 2 helikoptrar när vi trodde dom försvann så drog vi och sålde dom men då hör vi ''GE UPP ANNARS DÖR NI'' (iaf jag) sen sekunder efter börjar dom skjuta mot oss

Efter det sprang andra 2 USBC medlemmarna och dog medans jag stanna vi ett hus och sedan tog jag bort vapnet och stod där.. sen lite senare skjuter dom mig endå (sämst förklarat) men eftersom NLA har video på det hela skulle jag vilja se den eftersom dom säger att jag sköt mot dom och försökte springa  :)

Link to comment
Share on other sites

''Har ingen video på det här men'' skrev det i tråden :)

Hade inte shadowplay på vid tillfället

 

Tog bort baskim

 

SJÄLV så förlora jag ungefär 210k i pengar från sköldpaddorna  och 120k i gear så det är inte så farligt men tycker inte ni bara ska skjuta när jag klart och tydligt står helt stilla! tog en stund innan jag lyckades ta bort vapnet men jag stod helt öppet och utan vapen i slutet tror inte jag avlossa ett enda skott

Link to comment
Share on other sites

Ban-Request Declined.

 

Enough evidence have not been provided for me to take any ban related actions.

 

//Rasmus

 

P.S i will send this to the NLA faction leaders and let them take an extra look into the situation.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.