rallybullen Posted May 24, 2015 Report Share Posted May 24, 2015 Name: [bB]-kalle Offender-Name:[T.U] conway [pvt] och [T.U] snurran [pvt] Date: 2015-05-24- runt 11:45 reson vi skulle sälja av lite turtle vi går upp på stranden så ser vi en dykare vi gör ingen för vi träffade han för men så börjar han och sin kompis skjuta på oss utan anledning dom sa inget i chatteni och ja jag Combatlog för ingen medic online och förbannade på alla idioter som skjuter utan anledning och inte ger en chans att ta upp händerna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted May 24, 2015 Report Share Posted May 24, 2015 Kan jag få se din video för jag vi skrek på er ett flertal gånger, Ni gjorde inte som vi sa och då började vi skjuta. Men jag vill gärna se din synvinkel från det hela! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted May 25, 2015 Report Share Posted May 25, 2015 Bevis i form av Film är viktigt för att göra en banrequest. Denna nekas i brist av bevis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts