jolle Posted June 8, 2015 Report Share Posted June 8, 2015 jag åkte över en en strid vid DP 2 och blev ner skjuten. dom skrev inget SMS eller varnade mig. så jag anser att det är RDM. jag vet inte vilken som sköt ner mig. jag har en video på när det hände men det är en för stor fil. jag kanske kan skicka på något annat sätt? det jag förlorade: En hummingBird. 100K i cash. dykar utrustning. ett SDAR gevär. in-game namn: Night / [EPG] Night Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted June 8, 2015 Report Share Posted June 8, 2015 Hej Jolle För att kunna hjälpa dig så behöver jag nån form av bevis som kan styrka din historia. Det lättaste är att du laddar upp klippet du hade och skickar det till mig som ett pm eller länkar det här på forumet. Jag kan inte göra något åt denna request i detta läge. Mvh Goatis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hysteria Posted June 11, 2015 Report Share Posted June 11, 2015 Eftersom vi inte har fått några bevis så blir denna requesten: DECLINED Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts