WoXXeN Posted June 10, 2015 Report Share Posted June 10, 2015 Så jag köpte en SSD och tänkte installera Windows på den. Det som händer är att alla filer delas upp så jag har filer på både HDDn och SSDn. Finns det något sätt att få allt installerat på SSDn? Eller ska allt delas upp? Är inte så värst bra när det gäller sånt :s Det är en Samsung 250 GB SSD så borde ju finnas gott om plats :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rarre Posted June 10, 2015 Report Share Posted June 10, 2015 Koppla ut HDDn medans du installerar windows och sedan koppla i den igen, det var så jag gjorde iaf det funkade. Hysteria and VisionPie 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted June 10, 2015 Author Report Share Posted June 10, 2015 ... -.- får la ta och göra det. Tänkte inte ens på det. Tack Rarre 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rarre Posted June 10, 2015 Report Share Posted June 10, 2015 ... -.- får la ta och göra det. Tänkte inte ens på det. Tack NP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now