Jump to content
CvGaming

[ban appeal] [Cv-D] [Snitch] Kronor


kroxor
 Share

Recommended Posts

            Name:[Cv-D] [Snitch] Kronor

            Date: 2015-08-12- 10:00-11:00

            Reason: jag höll på med att sortera mina grejer i mina hus när min bror ville spela med mig så jag sortera klart mitt hus och sen skulle vi åka på en cocain runda och just då var det ganska tyst i ts så visste inte vad dem andra höll på med, så jag tog ut 2 hemtboxes en åt mig och min bror i kavala sen så vi åker upp till cocain field och när vi är där och plockar så kommer zagozz och orre vi visste inte ens att dem var på väg dit och orre restrainar mig vid ett tillfälle där och även om han gjorde det som trolling så har jag kos på han men sket i det då och jag och min bror åkte ner till prossesing och först kom jag sen zagozz och sen min bror och sist orre och jag engaga orre och han satte upp händerna och jag tryckte på rob och han hade inga pengar på sig sen ber jag han att droppa sin mössa och han vägrar och bara tar ner händerna och fortsätter prossesa och jag ber han flera gånger att droppa mössan men han vägrar så jag skjuter han. som en sido grej kan jag säga att jag har bara kört en enda runda cocain dem senaste 2-3 veckorna så att jag och orre har setat och farmat i 3 timmar stämmer inte och hans tid stämmer inte(och jag har en video vid 12:28 vilket var efter det som hände och då höll jag karlsson och dallas på och råna vilket dem kan intyga), och om dom kollar på "Agent K"(min bror) när han var inne så logga han runt 11:00 och det vet jag för han skrev till mig det sista han gjorde på steam så jag kan se tiden och här har ni en bild på det

http://postimg.org/image/rjz788z9x/

Och dem admins jag har pratat med säger att dem har sett videon som orre hade så därför behöver jag inte lägga upp nån egen

 

nu som ni kan se här så har jag inte metagamat jag har inte rdmat och jag frågade bobbie vad dem mena med griefing men fick inget svar på det.

 

 

edit* glömde nämna att orra sa att vi farmat i ett par timmar... han kanske hade det men jag hade inte så det var en total lögn jag åkte en vända på hela morgonen och det var den då jag råna orre

http://postimg.org/image/m28icp4tv/full/

 

 

Edited by kroxor
Link to comment
Share on other sites

En sak som jag kom på (jag satt i ts) var att kroxor frågade Orre efter om han ville ha tillbaka allt sitt gear förutom hatten.

Tycker dock att det är lite löjligt att råna någon på en hatt men men...

Sen kan jag hålla med kroxor om att han metagamea inte med tanke på att han körde med sin bror.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.