Jump to content
CvGaming

Ban Request [Ca.C]


Olsson
 Share

Recommended Posts

     Name: [SC] Olsson / S.Olsson 

        Offender-Name: [Ca.C] Sgt.Pinkman, [Ca.C] EwwE, [Ca.C] Pelai

        Date: 2015-08-14

        Reason: Trolling, VDM, Försök till RDM

Första händelsen : Jag åkte utanför kavala för att råna folk då ser jag en Zamak komma då springer det en kille mot mig med draget vapen så jag åker därifrån sen kommer jag tillbaka så åker jag bakom Zamaken då börjar han som sitter på flaket att skjuta på mig då hoppar jag ut och besvarar elden och dom fortsätter åka då åker jag efter och åker före dom och sen parkerar jag min bil och hoppar ut för att skjuta när dom kommer då kommer zamaken istället och kör rakt in i min bil! (VDM) (Försök till RDM)

Andra Händelsen: Jag var inne i kavala market och då springer det omkring 2 CaC snubbar och håller på och slå ner folk och rånar dem (Trolling) 

Tredje Händelsen : Jag och 2 andra SC medlemmar skulle åka till fed för vi skulle ta det då crashar jag min bil och då springer vi 3 till air feild där vi tar ut 1 helikopter sen kommer det en offroad med [Ca.C] Sgt. Pinkman och kör rakt in i vår helikopter. (VDM)

Admin kontakta mig på ts för bevis!

Edited by S. Olsson
Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.