Jump to content
CvGaming

[ban request][SC] Ted Bundy


kroxor
 Share

Recommended Posts

        Name: *[Cv-D][snitch] kroxor*

        Offender-Name: *[SC] Ted Bundy*

        Date: 2015-08-25- <ca 20:13>

        Reason:  som ni ser på videon så är jag på bandit och jag ser ted bundy som jag dödar och han har inget vapen (senare i videon så tittar jag i hans backpack och han har inte nån där heller) och xAlusionz säger att han hade en katiba men det var den andra snubben som dog utanför

 

It isn´t allowed to be in the Bandit District Area shooting at other people if you are only wearing a Pistol like Rook-40, If you want to be in the bandit district without a chance of getting a ban, you must have gear on you, atleast a Vermin/trg if u decide to not follow, dont be suprised if we take action against your behaviour it might be classified as trolling depending on the situation.

 

Edited by kroxor
Link to comment
Share on other sites

Dock angående ban requesten, i videon ser du ju att Ted sitter med ett vapen och 3rd-viewar fönstret framför sig, man ser att han håller i ett vapen då han sitter lite hukad, kan vara min syn det är fel på men det ser så ut iallafall.

Edited by V1RRE
Link to comment
Share on other sites

Nu är det så här jag kom dit med ett vapen men jag loota han som var uppe på på taket så bugga den bort och det var bara en SDAR så jag brydde mig inte direkt om att spara shadow play. Så jag har inget inget bevis på att det hände. Kunde haft bevis om ni hade skrivit till mig ingame eller ts men shit happens som man brukar säga

Edited by Ted Bundy
Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.