Olsson Posted August 26, 2015 Report Share Posted August 26, 2015 Name: [SC] Olsson Offender-Name: [P.I.C] John Doe Date: 2015-08-26 Reason: VDMJag skulle åka och hämta J.Falk utanför kavala då råkar jag köra över han och sen när han hoppar in i min bil kommer John Doe i full fart med en offroad och kör in i min Hatchback sport! (VDM)Admin Får kontakt mig på ts för bevis! Zacharias and storken 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 31, 2015 Report Share Posted August 31, 2015 If you want him banned, please upload the video and make it public Thread will stay open for 24h and after that i will autodecline it for lack of evidence if no evidence is provided. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted August 31, 2015 Author Report Share Posted August 31, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 3, 2015 Report Share Posted September 3, 2015 banned 2 days for vdm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts