Kafarov Posted September 5, 2015 Report Share Posted September 5, 2015 (edited) VisionPie stoppade mig på Main Road mot Pyrgos. Då försökte en av mina polare hjälpa mig men VisionPie kände inte för att dö. MLG Montage bois!Hoppa till 02:20 för det är det allt det intressanta börjar. Edited September 5, 2015 by Kasiiquo Kafarov 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
G. Kasper Posted September 5, 2015 Report Share Posted September 5, 2015 "Hur fick han oss" tycker det framgår rätt tydligt, han sköt er?Men annars, har ni inte hört att cv-g har en egen liten stålmannen?Hade ni inte gjort de innan, så har ni de nu i alla fall och så har ni även mött på honom Allt gött! /G. Kasper VisionPie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clabbe Posted September 5, 2015 Report Share Posted September 5, 2015 ni har ju rooks och skjuter på en med carrier lite, krävs några skott för att han ska dö då... Rarre 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted September 5, 2015 Author Report Share Posted September 5, 2015 "Hur fick han oss" tycker det framgår rätt tydligt, han sköt er?Men annars, har ni inte hört att cv-g har en egen liten stålmannen?Hade ni inte gjort de innan, så har ni de nu i alla fall och så har ni även mött på honom Allt gött! /G. KasperDet var min kompis som blev besviken men själv skrattade jag ihjäl mig. Kafarov 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted September 5, 2015 Author Report Share Posted September 5, 2015 ni har ju rooks och skjuter på en med carrier lite, krävs några skott för att han ska dö då... Testade att skjuta en snubbe på Virtual Arsenal med Carrier Lite och tog 6 skott med 4-Five. Men jag fattar, missade rätt mycket också Kafarov 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now