K. Holmqvist Posted September 5, 2015 Report Share Posted September 5, 2015 Name: (A.O.G) Gustav, Player ID: 76561198133587231 Date: Ungefär 1 år sedan kommer inte ihåg exakt.Reason: Jag money glitchade och fick perm ban av Afriel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted September 8, 2015 Report Share Posted September 8, 2015 Skriver till dig som jag skrev till Danne.. Ta dig in på teamspeak en kväll denna vecka och hör av dig till mig. Så ska vi se vad vi kan göra. storken 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Posted September 9, 2015 Report Share Posted September 9, 2015 gillar att ni inte tar hårt på money glitch, alla skriver ju att det inte visste, men ni tror ju på dem så synd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 9, 2015 Report Share Posted September 9, 2015 gillar att ni inte tar hårt på money glitch, alla skriver ju att det inte visste, men ni tror ju på dem så synd Vad menar du? Majoriteten av folk som blivit permbannad förblir permbannade, att afriel vill prata med han i teamspeak är inget konstigt (?) Vi vill gärna höra anledningen till varför han anser att han ska bli unbannad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 7, 2015 Report Share Posted October 7, 2015 declined, didn´t try to contact us.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts