Serious Sam Posted September 7, 2015 Report Share Posted September 7, 2015 Name: PepperoniOffender-name: [NB]Date:2015-09-07Reason: Vi åker i våran bil sen säger någon i NB att vi ska stanna fyra gånger. Men vi fortsätter åka. då börja dem skjuta.! Fail rp! han sa bara Stanna!Bevis: https://www.youtube.com/watch?v=fm8uN6Ksc4g Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted September 7, 2015 Report Share Posted September 7, 2015 klippet e privat Link to comment Share on other sites More sharing options...
murvegutten Posted September 7, 2015 Report Share Posted September 7, 2015 vidioen er Private. det som hende vi var i kavala checkpoint och skulla råna och få in litte penger så så vi en 4 juling dom kom mot bensinmakan och så sa min kompis stana detta år et rån get out from the car and u dont get out from the car and i say 6 time stop the car eller opnar jag ild och så lysnade du inte så jag døda jag dig och så sa vi til din kompis hopp av det car enars vil du dø och har sat bare der så vi døda honom. OM DET NU ÅR SÅ AT ADMIN SEIER AT VI GJORDE ET FAIL SÅ FÅR VI 100K DU OGH DIN KOMPIS.KONTAKTA MIG PÅ TS ELLER COMMENTERA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serious Sam Posted September 7, 2015 Author Report Share Posted September 7, 2015 Klippet är fixat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted September 7, 2015 Report Share Posted September 7, 2015 I will not ban N.B for this but see this as your first and final warning, before you open fire you need to give the players a ultimatum, for example: stop the car or we will open fire.STANNA STANNA STANNA dont give you the right to shoot at people. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts