Pablo Esco Posted September 15, 2015 Report Share Posted September 15, 2015 Jag och mina kompisar blev RDM'ad av GP Hejsan, han kom i ett bakhåll och sa att jag skulle ta upp händerna. Jag gjorde som han sa och när jag tog upp händerna då sköt han mig. Min kompis lite längre bort undra vad som hända och skulle precis att gå till mig när han sa samma sak till honom. Min kompis tog upp händerna, sen efter 4 sec sköt han och min kompis dog. Sen så tog han upp allt och stack med min heli. Efter en min när han hade stuckigt så såg man i chatten att han leava servernBevis : https://www.youtube.com/watch?v=kpr5bJi2814 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted September 15, 2015 Report Share Posted September 15, 2015 Kan ni skicka en längre video där jag kan se om han RDM:ar någon mer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted September 17, 2015 Report Share Posted September 17, 2015 Eftersom att du inte har skickat någon längre video så lägger jag ban på 1 RDM.Om du har en längre video så skicka den så lägger jag en längre ban om behövligt.[GP] Hejsan banned 2 days for RDM.//Peter Marple, CvG Moderator. VisionPie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts