Storkatt92 Posted September 28, 2015 Report Share Posted September 28, 2015 Name: *Your in-game name* Obbe Date: YYYY-MM-DD - <För nån vecka sen kommer inte ihåg> Reason: Hej jag blev bannad tydligen för rdm i pyrgos döda typ 5st. Men nu vill jag gärna bli unbannad för det jag gjort jag vet inte varför jag gjorde det jag och min kompis farma strax före det hände. Jag kan ändra mig vill gärna spela här igen nu när secretone har stängt ner sin server. För denna server har mycket spelare och jag vill åka å roleplaya om jag blir unbannad då kommer jag försökta få in mitt gäng hit. Och jag trodde att röd zone var rdm så var det på secretone på airdrop. Och jag han aldrig läsa reglerna till eran server/Mvh Obbe the dog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obbe Posted September 28, 2015 Report Share Posted September 28, 2015 here is obbe var inloggad på fel := Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obbe Posted September 28, 2015 Report Share Posted September 28, 2015 Name: *Your in-game name* Obbe Date: YYYY-MM-DD - <För nån vecka sen kommer inte ihåg> Reason: Hej jag blev bannad tydligen för rdm i pyrgos döda typ 5st. Men nu vill jag gärna bli unbannad för det jag gjort jag vet inte varför jag gjorde det jag och min kompis farma strax före det hände. Jag kan ändra mig vill gärna spela här igen nu när secretone har stängt ner sin server. För denna server har mycket spelare och jag vill åka å roleplaya om jag blir unbannad då kommer jag försökta få in mitt gäng hit. Och jag trodde att röd zone var rdm så var det på secretone på airdrop. Och jag han aldrig läsa reglerna till eran server/Mvh Obbe the dog Vi alla gör våra misstag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted September 28, 2015 Report Share Posted September 28, 2015 Jag kommer att lyfta din ban .. Jag rekommenderar att du läser igenom reglerna. Bannen kommer lyftas vid något tillfälle inatt.. Så du är välkommen in imorgon. Storkatt92 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts