Serious Sam Posted October 2, 2015 Report Share Posted October 2, 2015 Name: PepperoniOffender-name: morio greenDate: 2015-10-02Reason: Jag kolla vad som händer (Spionerar) Sen tänker dem åka men får syn på mig, dem hoppar ut ur deras bil och börjar leta efter mig!, Så jag försöker gömma mig men, en av dem kompisar hittar mig och skjuter mig, sen säger dem att jag var i en gunfight,! jag hulstrade vapnet också, och dem in-engage inte mig! Sen har inte två i FMA tag, så jag skickar ban req på morio green, för att han inte använder tag!Bevis: https://youtu.be/MZ-nc7i8AKI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morio Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 Aa fast det var ju ditt eget fel att du kommer till en gunfight med vapen uppe och sneakar runt, då är det ju ditt egna fel, och alla vi var i samma gang om du undrar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hysteria Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 VERDICT: 2 days ban for RDM Link to comment Share on other sites More sharing options...
HardmanCummings Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Done Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts