Jump to content
CvGaming

Ban-appeal


Kenta
 Share

Recommended Posts

Jag har ett lite problem angående er server. Det är såhär, mitt CS konto(steam konto) blev hackat för en tid sedan. När jag väl hackat tillbaka de ser jag att personen som hackat har köpt arma 3. Jag tittade på Arma 3 och såg att Altis Life var det som tilltalade mig mest. Letade upp en altis server och hittade er, jag såg att personen som hackat kontot har blivit bannad på er server. Så jag tänkte bara kolla om det fanns möjlighet att få den bannen lyft för att kunna spela altis då det inte direkt finns några bra svenska servrar.

Jag vet inte riktigt vad personen i fråga har gjort, men skulle de inte funka - så är jag fullt förstående

Har försökt göra ljud ifrån mig på TS utan någon som helst tur.

Det står att jag är "permbannad av Hitem" För hot och fula ord.

När jag hackade tillbaka steamkontot så var arma 3 senast spelat i december 2014, vet inte riktigt när bannen trädde in då jag inte hitta något här på forumet.


Om ni inte skulle tro mig kan ni väl(ingen aning om ni har den kunskapen i loggarna på arma) och kolla min dator hardware/ip-adress för att se att det INTE är samma person.

Mvh Kess.

Link to comment
Share on other sites

Om du aldrig varit inne på Arma servern ifrån din IP är det väldigt konstigt att din IP är bannad. Som du syftar då är "hackerns" IP.

(Samma sak på teamspeak, vilket skulle betyda att hela din PC blivit hackad och "hackern" har spelat genom din dator)

 

Efter en diskussion med admin's kommer din ban ligga kvar.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Kebre locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.