L.Marshall Posted October 10, 2015 Report Share Posted October 10, 2015 Name: [SC] Babe Offender-Name: [A.D.S] Pepperoni Date: 2015-10-10 Reason: RDM i Pyrgos Safezone under polisens lilla happy hour.2:a (minst) SC personen han dödade under polisens lilla tid i pyrgos. Jag sa att jag skulle ha refund + extra pga att han fuckar upp hela resterande tiden av "eventet" för mig och förstör alla chanser att lyckas få nått skoj. Skrev att han på en gång skulle komma till ATM:en i pyrgos och ge tillbaka det så jag kunde köra vidare. Han dök aldrig upp. Får tillbaka väst, kläder + vapen över en timme efter allt var klart. Då får jag inga mags, ingen silencer och inget sikte. Därav väljer jag att lägga upp denna banrequen då jag tycker det är sjukt dåligt att inte stå för sitt misstag och kompensera för det. Att inte ens kunna kompensera tillbaka det jag hade, samt kompensera för tiden man fuckar upp för den andra under ett pågående event. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serious Sam Posted October 10, 2015 Report Share Posted October 10, 2015 Jag trodde han var apd så jag börja spraya sen döda jag babe, tog upp gearet och gav till hans kompis emil t, men emil t han inte gett tillbacka det han skulle Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted October 10, 2015 Author Report Share Posted October 10, 2015 Han gav mig allt han hade. Saknades 6 mags, ett RCO och en 6.5 mm silencer. Jag bad dig inte ge det till honom, utan jag väntade på dig vid ATMen. Har aldrig lirat med Emil T innan därav sa jag åt dig att ge mig gearet personligen vid ATM:en istället för via en 3:e part.Gör om gör rätt.Saknas fortfarande silencer mags och sikte. När jag får det kan admins ta ner denna requesten med en varning på dig istället. Helst skulle jag vilja ha mer än gearet då du som sagt fuckade upp hela eventet för mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serious Sam Posted October 10, 2015 Report Share Posted October 10, 2015 Du stog framför när jag gav grejerna till emil Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted October 10, 2015 Author Report Share Posted October 10, 2015 Jaså? Varför gav du inte mig grejerna då för? Saknas fortfarande ett rco, mags och silencer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted October 11, 2015 Author Report Share Posted October 11, 2015 Nu har han gett tillbaka resten. Så ja, admins gör vad ni vill. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HardmanCummings Posted October 11, 2015 Report Share Posted October 11, 2015 Are you guys happy? or you want to proceed with a ban-req on this one? Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted October 11, 2015 Author Report Share Posted October 11, 2015 Jag är inte nöjd då jag fick tjata 2 dagar för att få tillbaka gearet. Samt att han fuckade upp hela eventet för mig. Men ja, jag har fått tillbaka gearet jag hade iaf, resten får admins avgöra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HardmanCummings Posted October 11, 2015 Report Share Posted October 11, 2015 Okej. Känner att ett straff bör delas ut, dock eftersom du fått saker i retur så kortar jag ner det till 1 dag. RDM i Safezone. Kriget var mot APD inte civ vs. civ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts