Flesh Posted October 15, 2014 Report Share Posted October 15, 2014 CPU: Intel i7-2600k stock @ 3.40 GPU: Nvidia GTX 680 RAM: Corsair XMS3 Vengeance 8GB DDR3 Motherboard: P8P67 Deluxe rev 3+ SSD: Intel 330 120gb Chassie: H2 med 6 noctunafläcktar HDD: WDC 1TB Extern HDD: Samsung storynågonting 1TB PSU: Corsair Hx650W OS: Windows 7 Home Premium SP1 64bit Keyboard: Ducy shine 2 Mouse: Tt sports Level 10 M Mousepad: Razer goliat extended speed edition Screens: Asus VK278 & Asus VG278HR Headset: Astro A40+Mixamp pro Joystick: Logitech 3d pro Det börjar vara ett tag sen man gjorde något åt denna burk, men den klarar sig ännu. Funderar på att köpa en bättre fläkt och klocka den något snäpp. VisionPie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
svaffen Posted October 15, 2014 Report Share Posted October 15, 2014 Vattenkylning e rätt nice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted October 15, 2014 Report Share Posted October 15, 2014 Flesh 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flesh Posted October 16, 2014 Author Report Share Posted October 16, 2014 Vattenkylning e rätt nice Jo, fast jag kör inte vatten i den nu. :/ Planen var att göra det när den var ny, men det stannade vid det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hano Posted October 16, 2014 Report Share Posted October 16, 2014 Nice stol har också en dxracer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flesh Posted October 16, 2014 Author Report Share Posted October 16, 2014 Nice stol har också en dxracer! Härligt. Är du nöjd med din? Jag är iaf jävligt nöjd med min, skönaste stolen jag haft (dxracer master) men det verkar vara en del klagomål på dessa stolar. Att det är överprisade & armstöden tex. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hano Posted October 16, 2014 Report Share Posted October 16, 2014 Härligt. Är du nöjd med din? Jag är iaf jävligt nöjd med min, skönaste stolen jag haft (dxracer master) men det verkar vara en del klagomål på dessa stolar. Att det är överprisade & armstöden tex. Jag älskar min . Vet inte exakt vilken modell det är men den är gjord med läder och är jäkligt skön. Abvänder inte direkt armstöden så ska inte kommentera på det ^^ Flesh 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kebre Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 Är det mIRC man ser Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flesh Posted October 23, 2014 Author Report Share Posted October 23, 2014 Är det mIRC man ser Jajamen, #cvgaming Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now