Jump to content
CvGaming

Ban Request CLAN SC/DC


michell
 Share

Recommended Posts

Tja, igår vart vi "raidade" av DC/SC. Dem börjar med att skriva hotfullt sms till "Dolle" som inte ens syns i området och var AFK?! sedan skjuter " majoren" ?!Dem skickar även hotsmset innan dem ens kommer till våra "by".  Tycker bara att det är löjligt att varje gång dem " förlorar" ska dem försöka få någon bannad även när dem gör fel?.. I denna video som jag kommer länka finns det så mycket bevis hur mycket fel dem gör. Har ni tid över så skulle jag uppskatta att ni tog tid och kolla på den. Det kan även hjälpa er att visa hur DC/SC som 2 olika gäng inte funkar och med deras dubbelmoral. tack!

Ni kan börja kolla från 14:00 i första delen.

Part 1



Part 2




// K.K-194 Micha
Link to comment
Share on other sites

Först och främst anledning varför vi "raida" er var för att 1h innan hade ni försökt råna oss och ni hade gjort de många gånger tidigare så jag började bli trött på er. Sen så var de jäkligt klantigt att jag smsa fel som ni hör på filmen så säger Palmen att KK är där och försöker få reda på vem det är men lyckas inte så bra så jag valde att smsa dolle för jag hade snackat med han 30 min innan. Jag bad också om ursäkt cirka 5 gånger på filmen med och fick response "det är lugnt :)" efter ett tag. Så jag trodde det var lugnt annars hade jag varit villig att ge tillbaka den grabben vi döda först hans saker även ifall vi fick stryk endå (pin).

 

Sen så är det lite underligt att ni väljer att försöka banna alla typ när det var tydligt att de var jag som råkade göra fel. Som ni också ser på filmen försöker jag hela tiden dubbelkolla så jag inte råkar döda någon som jag inte skall.(Anledningen till att jag dog var ju för jag försökte se hans namn innan jag sköt).

 

Men som sagt jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag smsa fel var inte med mening och jag står kvar vid att jag kan återställa allt de den första personen vi döda förlora...

 

Mvh Johan von Laxnacke

Link to comment
Share on other sites

Sen fattar jag också nu varför ni hela tiden vet var vi är/ska åka jäkla stream snipuuuurs ;)

tbh någon av oss hittade din stream under hela bann skiten. Under den fighten och allt innan visste vi inte ens att du hade en stream. Så ni vart ägda utan "fusk" ;)

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.