Bukrath Posted October 23, 2015 Report Share Posted October 23, 2015 Appeal informationName: Isaac / J. SnowDate: Omkring två månader senReason: Jonas hoppa in i TS och börja anklaga mig för duping och berätta för honom att jag inte dupeat någon c4, vad jag vet om (men uppenbarligen så visste han mer). Han hoppade därmed bort från kanalen fortare än han kommer. Allting var frid och fröjd tills han skrev till mina kära gängmedlem på den tiden att han skulle permanent ta bort mig för gott. Utan att skriva till mig eller utan visa något bevis utan han ville ha bort mig. Jag skrev däremot snällt till han och fråga varför han anklagar mig för duping och allt. Och det ena ledde till det andra, tills han kalla mig snorunge och då tog jag upp vissa saker som han inte tyckte om. Det hela sluta med att han bannade mig från ts och sa att jag är inte välkommen här längre. Har skrivit och bett om ursäkt, men inget svar. Så testar med en sådan här ban appeal. Återigen så ber jag så hemskt mycket om ursäkt till Jonas om min attityd mot han. Och gör denna appeal för att helst bli unbannad från teamspeak. Tintin, Takó, V1RRE and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 23, 2015 Report Share Posted October 23, 2015 För det första så ljuger du i din banappeal där du påstår att du tagit upp vissa saker som jag inte tycker om? Du är permbannad för duping, sen lite grädden på moset så har du inte betett dig bra för fem öre. Declinar denna, välkommen att skriva en ny utan lögner - dock finns det ingen anledning att unbanna dig ifrån teamspeak efter ditt beetende sist mot diverse folk admins/mods men yeah, gör en ny så ska vi ta upp den i admin teamet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 24, 2015 Report Share Posted October 24, 2015 *update* Jag har kallat dig snorunge, finns väldigt bra skäl till det. (tänkte eftersom du tar screenshots på allt så kan du få ta på även detta) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts