Jump to content
CvGaming

Ban Appeal


Bukrath
 Share

Recommended Posts

Appeal information

Name: Isaac / J.  Snow

Date: Omkring två månader sen

Reason: Jonas hoppa in i TS och börja anklaga mig för duping och berätta för honom att jag inte dupeat någon c4, vad jag vet om (men uppenbarligen så visste han mer). Han hoppade därmed bort från kanalen fortare än han kommer. Allting var frid och fröjd tills han skrev till mina kära gängmedlem på den tiden att han skulle permanent ta bort mig för gott. Utan att skriva till mig eller utan visa något bevis utan han ville ha bort mig. Jag skrev däremot snällt till han och fråga varför han anklagar mig för duping och allt. Och det ena ledde till det andra, tills han kalla mig snorunge och då tog jag upp vissa saker som han inte tyckte om. Det hela sluta med att han bannade mig från ts och sa att jag är inte välkommen här längre. 

Har skrivit och bett om ursäkt, men inget svar. Så testar med en sådan här ban appeal. Återigen så ber jag så hemskt mycket om ursäkt till Jonas om min attityd mot han. Och gör denna appeal för att helst bli unbannad från teamspeak.

Link to comment
Share on other sites

För det första så ljuger du i din banappeal där du påstår att du tagit upp vissa saker som jag inte tycker om?

 

Du är permbannad för duping, sen lite grädden på moset så har du inte betett dig bra för fem öre.

 

Declinar denna, välkommen att skriva en ny utan lögner - dock finns det ingen anledning att unbanna dig ifrån teamspeak efter ditt beetende sist mot diverse folk admins/mods men yeah, gör en ny så ska vi ta upp den i admin teamet.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.