Jump to content
CvGaming

Ban request- [HRA] Lallish - 2015.11.08


SharkieMR
 Share

Recommended Posts

Name: [Medic] Sharkie

Offender-Name: [HRA] Lallsih

Date: 2015 & November (11) & (08)

Reason: Jag landar min Orca på ett öppet fält NOTERA (Har fortfarande in fått något medlande från HRA) Fakir requesta medic så det blir inga problem om jag combat ressar en av NLF för att HRA har inte kontaktat mig, så jag beger mig av för att ressa Fakir. När jag inträder checkpointen och springer hukandes till cargo tower medans jag tar reda på om jag har missat ett SMS från HRA för att ALLA fighter nästan bler vi tillsagda av både sidorna så, HRA kanske har något annat för sig. får reda på att jag inte har missat någon SMS och börjar gå vanligt alltså jag menar jag är inte längre rädd för att bli skjuten (slutar huka mig) står på Fakirs döda kropp då hör jag ett skott landa nära mig och den andra dödar mig strax efter. RDM.

Bevis har jag här har en lång video för att visa vad som hänt under tiden lite innan fighten som gör det klart att dom inte har skickat något!

https://www.youtube.com/watch?v=eUMzSiJ9sq0&feature=youtu.be

Link to comment
Share on other sites

Kan säga såhär, låg cirkus 500m ifrån tornet. jag rullar runt för att byta position och sedan så ser jag någon i min ögonvrå ställa sig upp i tornet, Jag väljer att ta skottet märker sedan att det är en medic.

Är ledsen för hela händelsen och är mer än villig till att refunda dig!

// Lallarn

Link to comment
Share on other sites

Jag har stor respekt för dig Lallsih anledning att från och med nu att medics inte frågar om refund var att vårt gear kostar så mycket vid det flesta tillfällen, Jag god tar din ursäkt :)

Problem Löst.

Mer än så behövdes det inte Putin ingen crossfire här inte.

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.