Jump to content
CvGaming

H.R.A i kavala


Malm
 Share

Recommended Posts

Hej, jag vill veta vilka rättigheter H.R.A har för dom greifade i kavala (Körde sönder bilar, sköt och arresterade  personer) Enligt mig förstör det server men jag vet som sagt om dom får eller inte får. 

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på att både du ock din kompis tog min helli i Kavala och sprängde den, samt att ni lootade min döda kropp i safezone!!! Jag ville bara ha tillbaka mina saker vilket ni vägrade ge tillbaka.

Vi satt ett par stycker i teamspeak som satt och hade det trevligt tills ni kom och förstörde :/ Tyvärr så förstår jag inte varför ni gjorde som ni gjorde, "Bullet123" fick tag i mitt vapen då jag dog isafezone av en lustig orsak och Draper som jag satt i teamspeak med försökte taza alla som gick nära kroppen,  Men tyvärr så loggade Bullet123 ut!

Sen att ni trollar och har er:/ Jag har även försökt få tag i er så ni kan komma in i teamspeak, vilket inte gick såbra

Link to comment
Share on other sites

För det första får jag inte igång teamspeack just för tillfället, sen gjorde inte jag nåt jag stod och tittade på och blev fast tagen av er ett par gånger och då vart jag förbannad för enligt mig så är det mot reglerna ta fast någon som inte har gjort något. Och det gick ju inte att diskutera med dig. Jag hade också en trevlig natt med lite lek med polisen osv men sen kom ni och körde sönder min fyrhjuling, började köra över mig och tog fast mig.  Jag kan ursäkta om jag var sur men jag tycker inte att man beter sig såhär.

Link to comment
Share on other sites

Men jag vill vara tydlig med att min fråga är om ni får göra såhär. Jag blir  sur när man har det trevligt sen kommer det folk och man blir fast tagen utan anledning. Och blanda inte in mig med Gunnar, han får sköta sitt så sköter jag mitt. 

Link to comment
Share on other sites

Din gängmedlem hade precis sprängt min helli som han tog i Kaval, samt att han hade lootat min döda kropp i safezone!

Jag ville bara ha tiillbaka mina saker så att du fick åka samtidigt som din polare är ingen "slump" då jag antar att ni sitter och snackar med varandra! 

 Så då antar jag att du var med på det hela och jag satt och snackade med Polisen som var online så det roliga du hade, det var inte jag med på iaf :s

Link to comment
Share on other sites

Jag var absolut inte med på det. Och ja vi pratade men eftersom det började bli ganska sent och folk ska jobba imorgon han mest tyst så jag fick inte veta så mycket.

Och det roliga vi hade var när jag nyss hade loggat in runt 21.30 då vi åkte och fick lite böter och körde allmänt rp och då var en annan polis med också. 

Link to comment
Share on other sites

Men om vi säger såhär, jag vill bara veta om ni har rätt att göra såhär. och jag kan be om förlåt om ni tycker att jag har gjort något fel. Jag kände hra ganska bra förr och då vet jag att det här aldrig före kom och då var hra skit snälla och roliga.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Malm said:

Nae tror det hette HRA för dom hade ju iaf HRA ön där man var mycket och pratade å hade allmänt kul 

Hardman var aldrig med i HRA och HRA ön hade NLA före HRA så det borde vara NLA :)

Link to comment
Share on other sites

Måste bara klämma in med att jag hade jävligt kul! hahah

Det var ju valfritt att stanna kvar på platsen när man märkte att det gick vilt till =D

Och istället för att rusa fram som att man ska tok loota en död h.r.a så är det bättre att bara backa och låta de sköta det:)

 

Så jag förstår att folk blir tazade. Nästa gång bara håll avstånd:)

 

O malm fixa ts =D säkert någon som kan hjälpa dig få igång det! till nästa gång=D

Link to comment
Share on other sites

Fixade det tidigare i dag! Behövde ta bort precis allt som hade med TS och göra sen kunna jag installera om det. Det hade typ hängd sig så jag kunna inte byta kanal/server.

Och ja det var roligt men tyckte mest att det kände så fel när jag personligen vart fast tagen och jag inte kunna få ett muntligt svar. Men nu lite piggare och klockare så antar jag att det var för Gunnar lootade och var jävlig. 

Sen visst hade jag kunnat dragit där ifrån men i omständigheterna så fanns det ju rolig folk att språka med så jag försökte hålla avstånd men ändå ha någon att prata med om ni förstår  hur jag tänker. Sen tabbade man ur/kollade bort lite snabbt så var H.R.A runt en med en massa personer xD 

Så slutsatsen blir att jag hade kunnat göra annorlunda och sluppit det här men min anledning med den här tråden var att få veta vilka rättigheter H.R.A har. :)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.