Jump to content
CvGaming

Ban Request "[WL] Pabbe Makers"


Ludwig
 Share

Recommended Posts

 Request Information

        Name: [?] HastL

        Offender-Name: [WL] Pabbe Makers

        Date: 2015-12-13 

        Reason: https://www.youtube.com/watch?v=dUhhlNB4G0U&feature=youtu.be
Abusar game mechanics och scrollar genom olika kanalerna för att desynca.

Link to comment
Share on other sites

Ingen av parterna engageade, som det står i våran agenda så försvarar vi folk som kör droger sålänge de inte betalar HRA, de bad om hjälp i mitten av när vi farmade så vi kom då. Alltså var inte Tempesten uttagen just för den situationen. Ska be personen som har recordat allt att lägga upp längre.

Link to comment
Share on other sites

Ingen av parterna engageade, som det står i våran agenda så försvarar vi folk som kör droger sålänge de inte betalar HRA, de bad om hjälp i mitten av när vi farmade så vi kom då. Alltså var inte Tempesten uttagen just för den situationen. Ska be personen som har recordat allt att lägga upp längre.

Om ingen av parterna engageade så förstår jag inte ban requesten, är det en vanlig desync vi pratar om? Vad var syftet med att ni följde efter han med tempesten? jag fattar ingenting nu.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Jonasp said:

Om ingen av parterna engageade så förstår jag inte ban requesten, är det en vanlig desync vi pratar om? Vad var syftet med att ni följde efter han med tempesten? jag fattar ingenting nu.

Som du kan se i chatten så snackar pablo i side/global för att desynca. Mycket känd bugg som många använder när de vill desynca i en bil. Han spränger dels Smulis och även abusar game mechanics.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ludwig said:

Som du kan se i chatten så snackar pablo i side/global för att desynca. Mycket känd bugg som många använder när de vill desynca i en bil. Han spränger dels Smulis och även abusar game mechanics.

Du svarar fortfarande inte på frågan.

Vem körde tempesten och vad gjorde tempesten där? Varför jagar ni en annan civil med en tempest (vilket är förbjudet) såvida ni inte har blivit engageade själva i tempesten då är det helt OK.

Att man kan desynca är något vi alla är väl medvetna om, men varför skulle han göra det med flit om det inte ens är engageat ? Förstår inte logiken i det, eller menar du att Pablo gör det för att jävlas med er? Att ni har något otalt eller?

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Jonasp said:

Du svarar fortfarande inte på frågan.

Vem körde tempesten och vad gjorde tempesten där? Varför jagar ni en annan civil med en tempest (vilket är förbjudet) såvida ni inte har blivit engageade själva i tempesten då är det helt OK.

Att man kan desynca är något vi alla är väl medvetna om, men varför skulle han göra det med flit om det inte ens är engageat ? Förstår inte logiken i det, eller menar du att Pablo gör det för att jävlas med er? Att ni har något otalt eller?

 

Som jag skrev innan till svar för varför tempesten var där " Ingen av parterna engageade, som det står i våran agenda så försvarar vi folk som kör droger sålänge de inte betalar HRA, de bad om hjälp i mitten av när vi farmade så vi kom då. Alltså var inte Tempesten uttagen just för den situationen. " Ja, Pablo desyncade med meningen alltså eftersom att han pratar i kanalerna medvetet för att desynca. Varför han gör det förstår jag inte ens själv riktigt, men det jag vet och som man ser är att att han gör det medvetet.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Olsson said:

Varför skulle Pablo göra så han DSYNCAR när ni skyddar han eller va?

Du har inget med denna ban reqen att göra så fattar inte ens varför du kommenterar.

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Jonasp said:

Du svarar fortfarande inte på frågan.

Vem körde tempesten och vad gjorde tempesten där? Varför jagar ni en annan civil med en tempest (vilket är förbjudet) såvida ni inte har blivit engageade själva i tempesten då är det helt OK.

Att man kan desynca är något vi alla är väl medvetna om, men varför skulle han göra det med flit om det inte ens är engageat ? Förstår inte logiken i det, eller menar du att Pablo gör det för att jävlas med er? Att ni har något otalt eller?

 

tycker det samma varför skulle jag villa dysnca med ville när ni inte ens engageat det är bara fucked upp jag kan inte hjälpa att jag dysynca i fel till fälle tyvärr så finns det inget jag kan köra men jaja vi får se vad admin kommer till 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.