Toxxan Posted December 25, 2015 Report Share Posted December 25, 2015 Name: *ToxiC* Date: 2015-11-06 - <Tror det var den dagen, exakta tiden vet jag inte!> Reason: Dålig attityd på teamspeak mot admins Vill be om ursäkt till Bobbi och Nordqvist då jag inte var direkt "fin i munnen" mot dom, Jag inser att jag gjort fel och jag borde inte ha reagerat på det sättet som uppstog. Jag har även haft vissa konflikter med admins/moderators/supports innan och jag ber även om ursäkt för dem ifall jag sagt ett eller 2 ord för mycket som jag igenteligen inte skulle sagt. Jag ångrar mig om vad jag sa till dessa 2 personer och hoppas att dom kan förlåta mig.. Men annars får ni ha en God Jul och Gott Nytt år! Hälsningar Adam Byström/ ToxiC! Elnour Isak Adam, illmeister, sapphire and 8 others 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 25, 2015 Report Share Posted December 25, 2015 Hell no, finns andra servrar dit du kan söka dig, så kan dom få stå ut med dig och ditt beetende istället. Trust me people, jag gör er ALLA en tjänst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts