Jump to content
CvGaming

[Cv-D] Jeppesson 2016/01/02 18:15


Vpswede
 Share

Recommended Posts

Name:[LOCO] Jarvi Gonzales

Offender-Name:[Cv-D] Jeppesson

Date:2016/01/02

Reason:Jag var AFK vid sidan av vägen så hör jag någon prata så jag tabbar in och så pratar Yegor med mig och säger att jag ska ut ur bilen, jag tänkte ta bort vapenet för jag har erfarenhet av att folk skjuter en när man har ett vapen på sig även om man direct kollar ner så jag säger att jag ska lägga vapnet i bilen men då hör jag skott och visste att dom tänkte bara döda mig så jag hoppar ut och kollar ner och försöker ta up händerna men som ni ser så tack vare arma och hur det funkar så får jag upp steam overlay och då trycker jag esc men trycker en för många gånger så jag får upp inställningar och cvg loggan och trycker ner det, när jag har tryck ner allt börjar jag ta upp händerna och mitt i animationen så blir jag skjuten.

https://www.youtube.com/watch?v=hPN0ZXt8G2E&feature=youtu.be

Link to comment
Share on other sites

Svårt att bedömma en situation överhuvudtaget när vi bara får en video där man hör "Din sida" av saker och ting. Skulle gärna vilja se något där man kan se vad som sägs i videon och vilken typ utav varningar som du får!

Link to comment
Share on other sites

Just now, Legacy™ said:

Svårt att bedömma en situation överhuvudtaget när vi bara får en video där man hör "Din sida" av saker och ting. Skulle gärna vilja se något där man kan se vad som sägs i videon och vilken typ utav varningar som du får!

Yegor sa "This is CV-D Get out of the car and take up your hands", och det vet jag men anledningen jag lägger ban req är för jag inte fick nog med tid för att göra det dom sa och blev skjuten mitt i animationen. Jag kan fråga yegor om han har rec.

Link to comment
Share on other sites

Tänker inte ta detta ärende vidare dels på grund utav att du inte bifogar tillräckliga bevis. Det räcker inte med bevis där vi inte kan höra vad han säger för då kan jag omöjligt bedömma hur mycket tid han ger dig. Sen att du misslyckas genom att ta fram steam och CvG loggan det är ingenting som han rår över. 

denied-Head1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.