Wallz- Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 Name: Wallz- Date: 2014-12-15 Reason: Jag har blivit felaktigt bannad för hacks… jag var med några kompisar som hackade till sig pengar men jag själv gjorde inget. jag anser att ni ska unbanna mig för att ni gjort fel och jag är oskyldig. jag tycker även denna server är den bästa därför jag vill bli unbannad. jag har även många kompisar som spelar på denna server och jag vill spela med dem. Pablo- and Vpswede 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo- Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 det är min kompis +1 jag var också nära på att bli bannad när mina kompisar hackade för länge sen tycker att ni ger han en chans som jag fick heil afriel bobbi goatis Vpswede 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamalal Posted January 6, 2016 Report Share Posted January 6, 2016 Tycker också att han ska bli unbannad för jag var med när han blev bannad(jag gjorde inget) Han skulle bara kolla vad dem gjorde... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 Du vart inte felaktigt bannad, du vart bannad för att du tillhörde en vänkrets som fuskade. Däremot har vi beslutat att låta dig spela på CvGaming igen, och hoppas att du väljer bättre vänner Du kommer att bli unbannad inom ett par timmar pga jobb.. Väkommen tillbaka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted January 15, 2016 Report Share Posted January 15, 2016 ban removed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts