Kupa Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 yepp bobin, Kafarov and Kupa 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 Hahaha, du måste vara ner på iallafall 200 km/h innan du landar det där planet! Om du vill ha en bra landning alltså! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted January 7, 2016 Author Report Share Posted January 7, 2016 2 minutes ago, Legacy™ said: Hahaha, du måste vara ner på iallafall 200 km/h innan du landar det där planet! Om du vill ha en bra landning alltså! Det är ju så:/ med whipeouten kan du landa i ungefär 350 och planet blir lite svängig. Men Neophrone är väl 2ton tyngre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 Jag tror jag kan vara snäppet sämre än detta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo- Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 ja jag ska inte säga något vet inte ens hur man lyfter skiten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 Stridspilot Toxiic and Nordin 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now