[T.N] Hammar Posted January 9, 2016 Report Share Posted January 9, 2016 Name: [T.N] Hammar Offender-Name: rasmus Date: 2016-01-09 Reason: Först så försökte han ramma mig utan att säga ett ord. han misslyckas så han hoppar ut och börjar skjuta. Jag fortsätter köra och gömmer mig tills han åkt förbi. när jag börjar åka igen står han en bit bort och har blockerat vägen. han börjar skjuta på mig fortfarande utan att säga ett ord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted January 12, 2016 Report Share Posted January 12, 2016 Det här med att han försöker ramma dig osv har alltså hänt tidigare än vad ditt klipp visar? Du får 24h på dig att lägga upp ett längre klipp (15 minuter) då det är omöjligt att veta om han har lagt en engage innan du åkte och gömde dig. José de Jesús 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted January 13, 2016 Report Share Posted January 13, 2016 Då du inte länkar något längre klipp så väljer jag att neka denna. Declined. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts