Charlie Posted January 22, 2016 Report Share Posted January 22, 2016 Hej jag har haft enorma problem gällande min DNS på sistone någon som har tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1 Vitx Posted January 22, 2016 Report Share Posted January 22, 2016 Google is your friend Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 storken Posted January 22, 2016 Report Share Posted January 22, 2016 Har också haft DNS problem, tack vare stadsnätet Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 VisionPie Posted January 22, 2016 Report Share Posted January 22, 2016 Utveckla DNS problem. Antar dock att du menar att den DNS som du är ansluten via inte fungerar värst vidare. Testa att byta DNS i nätverksinställningarna till Googles DNS som är 8.8.8.8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
3 Vitx Posted January 22, 2016 Report Share Posted January 22, 2016 (edited) Google DNS är 8.8.8.8 och 8.8.4.4 Och om du inte vet hur man byter DNS på din dator så finns det en guide här Edited January 22, 2016 by Vitx Link to comment Share on other sites More sharing options...
2 Daniel Macáres Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 Sjukt bra formulerad och utvecklad fråga! Man förstår precis vad problemet ditt är! Seriöst dock.. Utveckla ditt problem/fråga så man iallafall har en ynka chans att svara på ett bra sätt! V1RRE, Alvaréz, Charlie and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
Charlie
Hej jag har haft enorma problem gällande min DNS på sistone
någon som har tips?
5 answers to this question
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now