Barre Posted January 29, 2016 Report Share Posted January 29, 2016 (edited) Name: [?] Bartowski Offender-Name: Saif Date: 2016-01-29 - <10:00-11:00> Reason: Jag var på väg till ett av mina hus som var i bandit området och märkte att de stod en SUV där så jag landade för att kolla läget. Sedan när jag springer tillbaka till min helikopter så börjar jag ta skott i ryggen av en pdw. Sedan när jag ifrågasätter honom så skriver han "neger". Regler som är brutna är: Required gear to participate on bandit is: Cloth/vests/TRG or Vermin.. NO SDAR och Racism http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=610873261 Jag vill gärna ha tillbaka det jag förlorade vilket var 8 katiba mags, en katiba, en 6.5 silencer, ett MRCO, Worn combat fatigues [Kerry] och en tactical vest (Olive) Edited January 29, 2016 by Bartowski Joelelele and hazzz 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted January 29, 2016 Report Share Posted January 29, 2016 Saif bannad 2 dagar för sitt språk i side och att han hade fel gear på sig när han var vid bandit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts