Jump to content
CvGaming

Ban Request LELWHAT


Joel
 Share

Recommended Posts

 Name: Joel.A

        Offender-Name: LELWHAT

        Date: YYYY-MM-DD - : 1/2 2016

        Reason: Han skrev InRealLife hot efter att jag hade ressat honom ett flertal gånger vid NLA chekpoint då NLA bad mig att ressa honom sedan sa NLA killarna att LELWHAT skulle lämna området vilket han inte gjorde och då fortsatte jag ressade honom efter att NLA sa att jag skulle göra det. Nu kräver han sina 60k tillbaka men det jag tycker är felet är att han sitter och skriver IRL hot och vet vart jag bor OSV.

https://gyazo.com/c09834b0bf5ada93759781df7b697908

https://gyazo.com/4b14ab3f1173be847c4dc261d1634159

https://gyazo.com/f46b7f9faef737a5b0817e963a240c2d

https://gyazo.com/0dada71835fe61e70f5c05f6e60cf342

https://gyazo.com/c7dadb8f3454ddfefd86d891deca915a

Edited by -Bullen-
Glömde att lägga till ett bevis
Link to comment
Share on other sites

Du ressade mig flertalet gånger uppe vid NLA Checkpoint efter att ja satt min bil i deras garage. Ja hade inte ens tid att respawna innan du ressade mig. Du gjorde detta endast för ekonomisk vinning och jag förklarade det även för adminsen. De kunde inte göra något och sa att jag fick lösa det själv på grund av att jag inte hade Shadowplay aktiverat. Du ignorerade mig och la över ansvaret på NLA. Skriver du var du bor på forumet får du skylla dig själv. 

Att dra detta till IRL hot är ett skämt. Du gjorde ingen RP alls och bara trollade mig med dina polare. Att utnyttja game mechanics för att tjäna pengar är svinigt och om du nu har lagt ner 800+ timmar på denna servern borde du förstå vad som är fel och inte. 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, buswhat said:

Du ressade mig flertalet gånger uppe vid NLA Checkpoint efter att ja satt min bil i deras garage. Ja hade inte ens tid att respawna innan du ressade mig. Du gjorde detta endast för ekonomisk vinning och jag förklarade det även för adminsen. De kunde inte göra något och sa att jag fick lösa det själv på grund av att jag inte hade Shadowplay aktiverat. Du ignorerade mig och la över ansvaret på NLA. Skriver du var du bor på forumet får du skylla dig själv. 

Att dra detta till IRL hot är ett skämt. Du gjorde ingen RP alls och bara trollade mig med dina polare. Att utnyttja game mechanics för att tjäna pengar är svinigt och om du nu har lagt ner 800+ timmar på denna servern borde du förstå vad som är fel och inte. 

Då vill jag förklara för dig att jag ressade dig pågrund av att NLA frågade jag har inget behöv av pengar då jag har 8 miljoner. Att du sitter och skriver att jag gör det av ekonomiska skäl är bara skit snack. Jag ressade dig för att NLA sköt dig pågrund av att du inte lämnade området som dom bad dig om plus att om jag kan hjälpa nån ska jag göra det varför ska jag vänta tills du kan respawna hade du tänkt att skriva på TS om jag ska ressa dig eller inte.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, -Bullen- said:

Då vill jag förklara för dig att jag ressade dig pågrund av att NLA frågade jag har inget behöv av pengar då jag har 8 miljoner. Att du sitter och skriver att jag gör det av ekonomiska skäl är bara skit snack. Jag ressade dig för att NLA sköt dig pågrund av att du inte lämnade området som dom bad dig om plus att om jag kan hjälpa nån ska jag göra det varför ska jag vänta tills du kan respawna hade du tänkt att skriva på TS om jag ska ressa dig eller inte.

Okej du satt och ressade mig 6 gånger bara för nöjet skull. Som jag sa till adminsen igår, att låta 14 åriga pojkar sitta på RP-vitala positioner på servern och missbruka sin position är fel. Jag ville dö för att kunna respawna i Kavala igen eftersom eventet var över. Att du dessutom sitter och missbrukar din Medic position för nöjet skull med dina kompisar gör det bara värre. Så att ressa någon och skjuta dom direkt dom vaknar är RP i dina ögon? 

Edited by buswhat
Link to comment
Share on other sites

Just now, buswhat said:

Okej du satt och ressade mig 6 gånger bara för nöjet skull. Som jag sa till adminsen igår, att låta 14 åriga pojkar sitta på RP-vitala positioner på servern och missbruka sin position är fel. Jag ville dö för att kunna respawna i Kavala igen eftersom eventet var över. Att du dessutom sitter och missbrukar din Medic position för nöjet skull med dina kompisar gör det bara värre. Så att ressa någon och skjuta dom direkt dom vaknar är RP i dina ögon? Bra där. 

Då tycker jag att du åker ner till NLA chekpoint och frågar om dom är vän med mig och brukar prata i TS, där lär du bara få ett svar. Du kan inte avgöra om det var för nöjes skull jag gjorde det för att NLA bad mig göra det jag frågade varje gång om jag skulle ressa dig och dom svarade ja. Då vill jag också veta vad jag missbrukar som medic. Mitt jobb som medic är att hjälpa så många personer som möjligt vilket jag gjorde i det här fallet somsagt det fungerar inte så att jag ska vänta 2 minuter så du kan välja om du ska bli ressad eller ej du skulle heltenkelt bara gått därifrån som NLA sagt eller fråga mig om skjuts tillbaka till Kavala. I mina ögon tycker jag det är dålig RP att bara vilja dö för att komma någonstans.

Link to comment
Share on other sites

Spelar ingen roll om du gjorde det för ekonomisk vinning eller inte. Att ni satt och ressa och sköt ihjäl mig så att jag förlorade en stor del av pengarna jag tjänat ihop under dagen är riktigt elakt. Att ni dessutom inte vill betala tillbaka det och bara skyller på varandra är ännu värre. Som sagt, jag tycker att personer som är omogna och utnyttjar sina positioner inte skall vara på roller som medic eller polis. Du kunde bara betala tillbaka det du tagit av mig så skulle detta vara löst för länge sedan.  

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, buswhat said:

Spelar ingen roll om du gjorde det för ekonomisk vinning eller inte. Att ni satt och ressa och sköt ihjäl mig så att jag förlorade en stor del av pengarna jag tjänat ihop under dagen är riktigt elakt. Att ni dessutom inte vill betala tillbaka det och bara skyller på varandra är ännu värre. Som sagt, jag tycker att personer som är omogna och utnyttjar sina positioner inte skall vara på roller som medic eller polis. Du kunde bara betala tillbaka det du tagit av mig så skulle detta vara löst för länge sedan.  

Saken du inte förstår är jag fick order om att ressa dig. Inan första gången du dog så sa dom till dig att lämna området vilket du struntade i då sköt dom dig sedan bad dom dig igen med du lyssnade inte då heller du kunde ha gjort en större insats i roleplayet isället för att tänka på att dö så att du kan respawna.

Link to comment
Share on other sites

Lätt att skylla på att NLA gav dig order. Om du nu lagt ner 800 timmar på Altis life borde du fortfarande förstått att det är riktigt onödigt att ressa mig bara för att ta mina pengar och jävlas med mig. Men det kanske är något som går bort när man växer upp. 

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, buswhat said:

Lätt att skylla på att NLA gav dig order. Om du nu lagt ner 800 timmar på Altis life borde du fortfarande förstått att det är riktigt onödigt att ressa mig bara för att ta mina pengar och jävlas med mig. Men det kanske är något som går bort när man växer upp. 

Det är ju fortfarande så här att jag värderar liv om jag kan ressa nån så gör jag det. Det kostar också 15tusen varje gång jag ressar nån.

Link to comment
Share on other sites

Men du förstår fortfarande inte? Att ressa någon och skjuta dem direkt dem blir revivade och fortsätta så 5 gånger är ju uppenbarligen inte ditt jobb? Att försöka rättfärdiga det du gjort är bara onödigt. Om du ser det från mitt perspektiv så måste du förstå att jag är jävligt arg över det? Sätt en 18 års age limit på medic/police så kanske man slipper sånt här framöver. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, buswhat said:

Men du förstår fortfarande inte? Att ressa någon och skjuta dem direkt dem blir revivade och fortsätta så 5 gånger är ju uppenbarligen inte ditt jobb? Att försöka rättfärdiga det du gjort är bara onödigt. Om du ser det från mitt perspektiv så måste du förstå att jag är jävligt arg över det? Sätt en 18 års age limit på medic/police så kanske man slipper sånt här framöver. 

Men NLA gav dig fortfarande chanser att gå därifrån vilket du struntade i du gjorde raka motsatsen vilket ger dom rätt att skjuta dig.

Link to comment
Share on other sites

Jag var fortfarande utanför checkpointen. Och gick därifrån flertalet gånger men blev fortfarande skjuten. Ja bryr min inte om att dem sköt mig. Du revivade mig flertalet gånger och gjorde det för antingen nöjet skull eller vad nu ditt skäl var. Det du gjorde var fruktansvärt onödigt och som jag ser det att skicka över 60k om du nu har 8 miljoner borde inte vara något problem. Jag har skrivit detta flertalet gånger men du verkar inte förstå...?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, buswhat said:

Jag var fortfarande utanför checkpointen. Och gick därifrån flertalet gånger men blev fortfarande skjuten. Ja bryr min inte om att dem sköt mig. Du revivade mig flertalet gånger och gjorde det för antingen nöjet skull eller vad nu ditt skäl var. Det du gjorde var fruktansvärt onödigt och som jag ser det att skicka över 60k om du nu har 8 miljoner borde inte vara något problem. Jag har skrivit detta flertalet gånger men du verkar inte förstå...?

Du hade kunnat bett mig vänligt vilket jag anser att du inte gjorde plus att du lyssnade inte alls på NLA. Om du inte anser det så kan ju du fråga dom NLA spelare som var på plats.

Link to comment
Share on other sites

Mjaa.. Du loggade av så fort jag kom in på TS och började snacka med adminsen om det. Och har ignorerat mig fullständigt tills ikväll. Detta var ju enda sättet för mig att få något svar ifrån dig. Antar att du insåg att du gjorde fel helt enkelt. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, buswhat said:

Mjaa.. Du loggade av så fort jag kom in på TS och började snacka med adminsen om det. Och har ignorerat mig fullständigt tills ikväll. Detta var ju enda sättet för mig att få något svar ifrån dig. Antar att du insåg att du gjorde fel helt enkelt. 

Du har inte ens försökt ta kontakt med mig plus att det var sent igår jag brukar ju gå till skolan.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, buswhat said:

Mjaa.. Du loggade av så fort jag kom in på TS och började snacka med adminsen om det. Och har ignorerat mig fullständigt tills ikväll. Detta var ju enda sättet för mig att få något svar ifrån dig. Antar att du insåg att du gjorde fel helt enkelt. 

Men jag kan jätte gärna prata med admins nu om du så vill inga problem.

 

Link to comment
Share on other sites

LELWHAT , jag ger dig nu en varning då du drar in saker som inte har något alls med roleplay att göra utan du tar saker ifrån IRL och försöker skrämma (?) honom. Inte acceptabelt någonstans. 

 

LELWHAT om du anser att N.L.A och medicen gjorde fel vid N.L.A Checkpoint så får du ta och ladda upp ett klipp som visar händelsen, lite svårt för admins/mods att göra något när du inte har något konkret bevis.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.